Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe Gamecube spill?


Bandana

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Nintendo Wii og har bestemt meg for å skaffe meg noen av de klassiske Gamecube spillene. Problemet er at jeg ikke klarer å få kjøpt det noe sted. Har vært på Game, EB Games, Gamestop, Spaceworld, Elkjøp, Lefdal osv, og ikke klart å finne noe.

 

Jeg har også sjekket på finn.no, QXL, og noen forskjellige nettbutikker og det er umulig. I og med at jeg må finne PAL versjoner av spillene så får jeg ikke bestilt fra USA heller. Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Er ute etter spill som Super Mario Sunshine, Zelda Wind Waker, MGS Twin Snakes, Resident Evil osv. Helst billig (ser for meg rundt 50-150 kr pr. spill). Rart at det skulle være så vanskelig å få tak i slike spill. PS2 spill selges jo overalt enda, til og med Xbox spill er lett å få tak i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en Nintendo Wii og har bestemt meg for å skaffe meg noen av de klassiske Gamecube spillene. Problemet er at jeg ikke klarer å få kjøpt det noe sted. Har vært på Game, EB Games, Gamestop, Spaceworld, Elkjøp, Lefdal osv, og ikke klart å finne noe.

 

Jeg har også sjekket på finn.no, QXL, og noen forskjellige nettbutikker og det er umulig. I og med at jeg må finne PAL versjoner av spillene så får jeg ikke bestilt fra USA heller. Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Er ute etter spill som Super Mario Sunshine, Zelda Wind Waker, MGS Twin Snakes, Resident Evil osv. Helst billig (ser for meg rundt 50-150 kr pr. spill). Rart at det skulle være så vanskelig å få tak i slike spill. PS2 spill selges jo overalt enda, til og med Xbox spill er lett å få tak i.

 

Håper dette kan hjelpe: GameCube Spill

 

Alt er kanskje ikke billig, men det er litt utvalg der ;)

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som vet om det selges GC-spill i butikker i Oslo eller Akershus? Kjøpe fra nettet tar lang tid.

 

 

Håper dette kan hjelpe: GameCube Spill

 

Alt er kanskje ikke billig, men det er litt utvalg der ;)

 

Var et greit utvalg ja, men altfor dyrt etter min mening.

 

Jeg vet at de selger GC spill her, men har ikke kjøpt noe fra siden selv.

http://www.play-asia.com

 

De selger desverre ikke europeiske spill (PAL).

Lenke til kommentar

Jeg har også sjekket på finn.no, QXL, og noen forskjellige nettbutikker og det er umulig. I og med at jeg må finne PAL versjoner av spillene så får jeg ikke bestilt fra USA heller. Er det noen her som kan hjelpe meg?

 

Er ute etter spill som Super Mario Sunshine, Zelda Wind Waker, MGS Twin Snakes, Resident Evil osv.

Prøv eBay. Jeg har kjøpt mange spill til eldre spillkonsoller fra hovedsaklig England og Tyskland der. Gå inn via den engelske portalen ebay.co.uk - og jeg tror du finner det meste. Men jeg tror nok også at du må regne med å betale litt høyere snittpris enn det du hadde sett for deg, særlig med Twin Snakes inkludert.

2zphz7k.jpg

Lenke til kommentar

jeg har både sunshine og zeldaen :p og mario kart. smash bros og bandicoot. mye selger de spillene for om dagan a?

 

Ca 100-150 for Sunshine, 200-300 for Wind Waker, Mario Kart Double Dash ca 100, Smash Bros Melee 100-150, og Crash Bandicoot (Wrath of Cortex?) bør ikke engang nevnes i samme åndedrag som resten.. men 50-70 kr kanskje. MGS Twin Snakes selges brukt for oppimot 500 kr - og over 1000 kr hvis det fortsatt er forseglet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...