Gå til innhold

iPhone er en "babe-magnet"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy venneutvikling jeg har hatt med iPhone,jeg har sett den ene nerdvennen etter den andre sakte men sikkert gå over til iPhone og machovenner som har kalt iPhone dametlf eller toyphone har nå selv iPhone ! Selv solgte jeg min 3Gs for noen uker siden,og venter nå på at iPhone 4 kan kjøpes i Norge til normal pris snart.. Har for tiden Samsung Galxy S i9000,helt nydelig androidflexibel tlf med beste skjermen og lynrask på nettet og i softwaren,men den har allikevel ikke den ikon´auraen og sexy lekkerheten og helt unike karakteren som iPhone har..gleder meg virkelig til iPhone 4..og imens morer jeg meg Big Time med Galaxy S ! Ps! Imorgen fredag holder Apple ekstraordinær internasjonal pressekonferanse om iPhone 4,og det gjelder vel informasjon rundt antenneproblemene og hvordan Apple nå tar solid steady grep om dette antennedesigndilemmaet !

Lenke til kommentar

Pøh, en fyr med Iphone virker helt motsatt på meg!!!! Jeg tenker da at han er en som sløser med penger, uansett om han er rik eller ikke så vil han gi inntrykk av at han er det...så ikke la dere lure gutter,må dere spare dere opp til Iphone bare for å imponere jenter blir det det siste de imponerer den jenta med som dere får på kroken kun p.g.a av dere eier en Iphone....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...