Bloodlines Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Bruker giantbomb til det. Lager bare en liste med spillene jeg eier, ser fram til osv. Ganske enkelt.
swikstor Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 jeg har en hylle over tven min Fint sortert har jeg noen få pc spill på venstre siden, en laaang rekke med xbox spill i midten og en liten pen samling playstation exclusives på høyresiden. Ellers har jeg jo gamescoren min på xbox. Men jeg må inrømme at imdb for spill hadde vert helt genialt ! Nå finner man en god del spill på imdb (grunnet personene som låner stemmene sine til spillet) men en dedikert igdb hadde vert genialt !
Aspiranten Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 1. Dere eier? 2. Dere spiller? 3. Dere har spilt? 4. Dere følger med på? 5. Dere har lyst til å kjøpe? 1. De står i hyllene over hodet mitt, lett å ha oversikt. 2. De ligger på kontorpulten her. 3. De står i hylla, og jeg husker så og si alle ved navn \ bilde fra 80 tallet og opp til idag. (Ikke på rams, men ved gjenkjennelse:P) 4. Det er bare ett par tre fire stykker som tirrer mine forventninger akkurat nå, det aller meste ellers er dummet ned til konsollkjøperne. 5. Se 4.
dundasen Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det er et program som heter Game Collector som gjør det veldig enkelt å katalogisere samlingen. Muligheter til å sortere etter konsoll osv. Link: Game Collector FLott, takk for tipset +1 tildeg
nubbiz Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 1. Dere eier? 2. Dere spiller? 3. Dere har spilt? 4. Dere følger med på? 5. Dere har lyst til å kjøpe? 1. De står i hyllene over hodet mitt, lett å ha oversikt. 2. De ligger på kontorpulten her. 3. De står i hylla, og jeg husker så og si alle ved navn \ bilde fra 80 tallet og opp til idag. (Ikke på rams, men ved gjenkjennelse:P) 4. Det er bare ett par tre fire stykker som tirrer mine forventninger akkurat nå, det aller meste ellers er dummet ned til konsollkjøperne. 5. Se 4. Slik funker det her i gården også gitt.
Amored Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg bruker ingen slike sider. Jeg har alle spillene jeg har kjøpt i rekkefølge etter når de ble kjøpt Har noen tvangstanker når det kommer til akkurat det der. Det gjelder X360 og Wii. PC og PS3 bryr jeg meg ikke noe om rekkefølgen på, for jeg har ikke plass til å bry meg.
Toman18 Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Sorterer etter hva jeg har likt best av spill på diverse plattformer, for eks det beste på PS3 er Uncharted 2, 360en Gears Of War og Wii Super Mario Galaxy 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå