Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt min Galaxy S en ca en måned nå,og den er på mange områder en flott topptlf så langt..men når jeg feks lader den om kvelden natten og får lyst til å bruke den mens den lades så blir den veldig treig og seig i touchen..det er jo faktisk irriterende i lengden. Kan jo ha noe med at samsung sitt softwaresystem ligger under androidsystemet og at det blir dobbelt kjøring pluss noe med ladingen å gjøre? Min tidligere iPhone 3Gs var like rask og lett å surfe og skrive med osv mens den ble ladet som ellers,ingen forskjell. Er bl.a det som er fordel med iPhone og Apple,det er ett topptrimma skreddersydd system som bare funker stabilt og lett og lynraskt uansett..Jepp gleder meg til å kjøpe iPhone 4 om en uke 30.juli,så får jeg ha Galaxy S som ekstratlf eller så selger jeg den..

Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har sett nå, så er det sluppet ny firmware via Samsung Kies. (Om det ikke er en uoffesiell oppdatering da, da jeg fant den på xda-dev.)

 

Men har iallefall nå Swype på norsk på min, GPSen fungerer bedre enn hva den har gjort tidligere.

 

Tidligere så hadde jeg alltid iPhone 3GS med meg i lomma, men etter SGS så har 3GS blitt lagt på hylla...

 

Strålende fornøyd med telefonen =) Håper bare at Samsung klarer å holde det gående med oppdateringene til telefonen :D

Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har sett nå, så er det sluppet ny firmware via Samsung Kies. (Om det ikke er en uoffesiell oppdatering da, da jeg fant den på xda-dev.)

 

Men har iallefall nå Swype på norsk på min, GPSen fungerer bedre enn hva den har gjort tidligere.

 

Tidligere så hadde jeg alltid iPhone 3GS med meg i lomma, men etter SGS så har 3GS blitt lagt på hylla...

 

Strålende fornøyd med telefonen =) Håper bare at Samsung klarer å holde det gående med oppdateringene til telefonen :D

 

Har du mulighet til å ekstraktere apken på swypen din? :) har veldig lyst til å prøvd den på min desire!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her skal jeg finne ting som er bedre på galaxy s en iphone 4:

 

1. super amoled skjerm 2. batteri 3. nett bruk 4. S hub 5. micro-usb 6. Widget + en rette andre egenskaper som f.eks wi-fi ruter og swype.

 

Men iphone er bedre på andre ting.

Jeg trur nok den er mer stabil og rasker i menyene, har et DEILIG design, bedre kamera med blits.

skjermen er høyoppløst som er bra men det bruker MYE strøm :(

 

Ellers er galaxy s mer fleksibel, man kan ha video samtaler med vilken som helst mobiltelefon, man er ikke tvunget til å bruke et sykroniseringsprogramm, ovs..

 

Men begge telefonen er supre (Y)

Lenke til kommentar

Ok, skal se om jeg finner 3 ting som er bedre med iPhone 4...

1. mye, MYE finere design.

2. mye, MYE MYE MYE bedre brukeropplevelse pga sin "strenge" lukkede system. Og ja du kan jailbreake og åpne den lett som bare det, det er lovlig og gjøres ved å besøke jailbreakme.com, MEN da er faren for at ting går treigere og ting kræsjer, Ja nesten sånn som Android. Sorry dette er fakta. Men opp til folket selvfølgelig.

3. AppStore

 

Men når det er sagt, denne mobilen virker rååå :) Jeg har lyst å prøve en sånn :)

Teknologi skal elskes og ikke hates :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

 

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

 

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

 

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

 

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

 

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

 

Noen som veit om det kommer swype med norsk tastatur til den ??????

Har ventet LENGE på det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har lest på nettet diverse brukere som er veldig misfornøyd med batterilevetiden på galgaxy s, at den varer ca 5 timer max. men når jeg leser alle disse annmeldelsene hvor galaxy får terningkast 5 og 6 så står det den har batterilevetid fra alt fra 1 og en halv dag til 3 dager. hva er sant??? jeg har allerede en iphone 3gs med 5 timers batterilevetid så vil jo nå gjerne ha en mobil som lever litt lengre enn det!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Samsung funker ikke.. software suport finnes nesten ikke. De har gammel buggy software og latterlig dårlig Ui.. designet ligner mest på en plast leke, amoled oppløsningen er dårlig.. tar mye heller en htc desire med slcd skjerm framfor den der møkka.. alle mine Samsung telefoner har gått i stykker innen 5-6 måneder.. farge kalibreringen på samsung er helt grusom.. selv med lcd skjerm modeller.. hadde heller kjøpt kinesiske huawei ideos x6 framfor galaxy s.. men htc er klart best pr i dag..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...