Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne testen virker lite gjennomført. Dere sier at ingen skjerm kan måle seg med skjermen på Galaxy S. Vel, iPhone 4 har høyere DPI, samt at iPhone 4 også er bedre i direkte sollys. Galaxy S er dog bedre på andre områder igjen, eksempelvis sortnivå og detaljer/nyanser i mørke områder. Hvorfor slurver dere slik med viktige detaljer, mobilen.no?

 

I tillegg gir dere pluss for godt kamera. Dette vil nok mange være uenig i, inkludert meg. Galaxy S tar helt greie utendørsbilder, men så fort en kommer innendørs synker kvaliteten betraktelig. Hvorfor nevnes ikke dette?

 

Alt i alt framstår testen som et stort hastverk, og bærer preg av dårlig språk og formuleringer.

Lenke til kommentar

Takker for en god test.Holder for meg,jeg kjøper Galaxy.Samsung leverer meget bra produkter.

Når det gjelder testen så skjønner de fleste av oss at det ikke blir knall bilder inne uten blitz.Det er ganske logisk.

 

Når det dreier seg om "godt kamera"så snakker vi om mobil kamera.Bruker man meget mye kamera så kjøp et ene og alene kompakt-kamera.

 

Når testen sier gode bilder ute,ja da er det nok det etter dagens mobil standard.Jeg også skulle ønsket blitz.Men de skal putte musikk-spiller og kamera og en hel del til med saker kan ikke alt bli like bra.

 

Jeg gleder meg til å kjøpe denne mobilen.Takker for testen.

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så opptatt av at telefonen mangler egen knapp for kamera, forstår ikke problemet, jeg har brukt telefonen i snart 2 uker og må si at det overhodet ikke er noe problem at telefonen ikke har egen kamera knapp.

Tror heller det er en vanesak som gjør at folk griner over dette.

 

At telefonen ikke har blitz er heller ikke noe problem, da det er sjelden mobil telefoner duger til å ta bilder innendørs uansett. Jeg hadde Nokia N97, som egentlig var en ok telefon til å ta bilder med, men innendørs, nei takk, var sjeldent at bildet var brukende selv med led blitz.

Kjøp heller eget kamera til å ta bilder innendørs.

Lenke til kommentar

Har hatt min Galaxy S i drøye to uker nå,den slår mine tidligere xperia 10 og htc desire og iphone 3gs..virkelig en topp festlig fargerik lynrask smarttlf! Men et dillemma er det på den,jeg kan kun ta fotoer i rette horisontalen for at de kan overføres rett på facebook,tar jeg foto i høydeformat så blir fotoet liggende horisontalt på facebook,samme problemet hadde xperia 10 også,men htc desire hadde ikke det,på den kunne jeg fotografere i høyde og bredde og fotoene kom riktig ut på facebook uansett. Noen tips om løsning på dette problemet? Ellers litt bugs i min Galaxy S med at den kan være litt treg i enkelte widgeter og apps,men lynrask ellers,bedrer seg vel ved softwareoppdatering fra Samsung og når nye android 2.2 froyd kommer snart.. Skal selvfølgelig ha iPhone 4 også..men ventetiden blir ganske avslappet nå pga min Galaxy S !..

Lenke til kommentar

Har hatt min Galaxy S i drøye to uker nå,den slår mine tidligere xperia 10 og htc desire og iphone 3gs..virkelig en topp festlig fargerik lynrask smarttlf! Men et dillemma er det på den,jeg kan kun ta fotoer i rette horisontalen for at de kan overføres rett på facebook,tar jeg foto i høydeformat så blir fotoet liggende horisontalt på facebook,samme problemet hadde xperia 10 også,men htc desire hadde ikke det,på den kunne jeg fotografere i høyde og bredde og fotoene kom riktig ut på facebook uansett. Noen tips om løsning på dette problemet? Ellers litt bugs i min Galaxy S med at den kan være litt treg i enkelte widgeter og apps,men lynrask ellers,bedrer seg vel ved softwareoppdatering fra Samsung og når nye android 2.2 froyd kommer snart.. Skal selvfølgelig ha iPhone 4 også..men ventetiden blir ganske avslappet nå pga min Galaxy S !..

Nevn 5 ting iPhone 4 er bedre på enn Samsung Galaxy S? Tror du kun finner en ting! B)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...