Gå til innhold

inFamous 2 - nytt klipp


Anbefalte innlegg

Sikkert flere som digget det første spillet fra Sucker Punch. Sett fram til oppfølgeren siden jeg klarte det første. Har er en ny film fra spillet. Ser MEGET lovende ut. Alt er forbedret stort sett.

 

 

 

edit: Embedded var visst deaktivert. Direktelink her:

 

 

 

 

edit 2: idiotiske IP Board som tar Youtube filmer direkte som embedded....

 

 

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gameplayet ser veldig bra ut MEN....

 

 

...hvorfor i alle dager skulle de endre hovedpersonen på så mange plan. Var det en dårlig undersøkelse som gjorde at folk ikke likte Cole i 1ern. Synes personen var konge, både med stemme og utsene. Alle spillhelter trenger ikke være prittyboys med A4 hollywood look.

 

Virker litt som de går bort fra den dystre tonene i 1ern som var med på å skape et spill som jeg likte veldig godt. Av kongespillene som kom ut i 2009 så ligger nok inFamous på topp 3 hos meg.

 

Både jeg og dama mi (som digger infamous) ble veldig skeptiske når vi så at de hadde endret utsene på fyren, og når de også hadde endret stemmen, vel da var det ikke like spennende lengre. Gameplayet ser som sagt konge ut, men det blir som om de hadde tatt bort Nolan North (hvis det er det han heter) i Uncharted 3 og byttet ut med en som var litt lik, men du hørte tydelig forskjell.

Lenke til kommentar

steike så rått det ser ut, elsket 1eren og etter det eg har sett så langt kommer 2eren også til å bli utrolig bra :D

 

meeeen, som stort sett alle andre infamous fans så er eg irritert på at de plutselig forandret cole og stemmen hannes så han se yngre ut, virker helt idiotisk. de bør bare ha en forklaring på det altså :p

Lenke til kommentar

For mye elektroshock ga Cole en yngre utseende, og stemmen ble litt lysere :p

hehe

 

Ikke godt nok, da burde det blitt synliggjørt i 1ern når han får nye krefter og stemmen hadde steget en oktav :-p

 

La oss bare si at han falt ned i noe blåsvart goo, og kom opp igjen som en ny person.

 

evt, han ble kristen, og det gjorde han faktisk til en helt ny person....(håper jeg ikke tråkker på noen tær nå... :whistle: )

Lenke til kommentar

eg håper på det var noe å gjøre med det som skjedde i 1eren:

 

IKKE les visst du ikke har rundet infamous 1

 

 

då det viste seg at hannes fremtidige selv hadde dratt tilbake i tid for å trene seg sjøl til kampen som kommer, kansje cole brukte disse kreftene på å bli yngre på et vis for å dermed bli sterkere... er lov å håpe :p

 

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

På E3 fortalte de at Cole har nå forandret utseende siden det har vært en stund siden "The big bang". Han har fått tilbake håret på hodet. (Noe jeg synes er en fin detalje med tanke på historien). Å han har blitt mer atletisk.

 

Men det at stemmen hans er forandret å jeg synes egentlig ansiktet hans er anderledes å gjør alt rart.

Lenke til kommentar

At Cole har fått hår på hodet kan jeg leve med, men hva er poenget med ny stemme og nytt ansikt?

 

På videoen ser jeg mange ting som knuser og detter sammen. Betyr dette at det blir mulig å ødelegge andre ting enn bare helt bestemte ting? I eneren var det jo stort sett bare bestemte stolper og slikt som kunne ødelegges.

 

Syntes forresten at det virket veldig lovende. Får ta en gjennomgang til av eneren så jeg husker historien bedre :)

Har de sagt noe om det kommer til å være karmasystem i 2'eren også? Var egentlig ikke så utrolig imponert over gjennomførelsen av karmasystemet i 1'eren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...