Gå til innhold

Hva er det verste som har skjedd med telefonen din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel...både jeg å samboeren min hadde nokia 3310. Han var utrolig fornøyd med den telefonen han, så da han en dag mistet sin i gulvet ble han litt redd for at den hadde gått i stykker :( ..men den så ut til å ha klart seg fint :) ...men så: Dagen etter kunne man tydelig se en stor sprekk tvers over displayet (aner ikke hvorfor den ikke kom med en gang..men men). Da fikk han overta min, så kjøpte jeg meg bare en ny mobil. Men det han da presterte å gjøre var å bade med min 3310....max uflax? :)

 

Men men, ikke så galt at det ikke er godt for noe:

 

Han bare tok displayet fra den drukna tlf over i den med ødelagt display...så funka den helt fint :lol:

Lenke til kommentar

Vel...både jeg å samboeren min hadde nokia 3310. Han var utrolig fornøyd med den telefonen han, så da han en dag mistet sin i gulvet ble han litt redd for at den hadde gått i stykker :( ..men den så ut til å ha klart seg fint :) ...men så: Dagen etter kunne man tydelig se en stor sprekk tvers over displayet (aner ikke hvorfor den ikke kom med en gang..men men). Da fikk han overta min, så kjøpte jeg meg bare en ny mobil. Men det han da presterte å gjøre var å bade med min 3310....max uflax? :)

 

Men men, ikke så galt at det ikke er godt for noe:

 

Han bare tok displayet fra den drukna tlf over i den med ødelagt display...så funka den helt fint :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har mistet den i bakken fra ca 1 meter! :woot:

Det er faktisk det verste som har skjedd med noen av mobilene mine.

 

Nokia 8850'en min pleier egentlig ganske regelmessig å gå i bakken, pga den veier så lite at jeg glemmer at jeg har den i lommen. Problemet pleier å oppstå når jeg tar av og legger vekk buksen.

 

Har ikke fått noen skader enda....

Lenke til kommentar

Min trofaste gamle Siemens ME45 har gått i bakken utallige ganger, vært ute i regn og vind, men alltid vært klar til dyst.

Litt værre ble det da jeg utenfor et festlokale skulle taste ei melding.

To som var betydelig fullere enn meg braste inn i ryggen min så telefonen skvatt ut av hånda og ned på asfalten, hvorpå den ble overkjørt av en blodsenka rånekjerre av typen Audi 80.

 

Displayet ble knust, og tasten nederst til venstre forsvant, og det å lade den og synce via kabel er litt av en jobb siden den fikk etpar trøkkere som forårsaket kontaktproblemer.

 

Men kryss i taket! Den virker ennå, helt upåklagelig.

 

Skulle gjerne sett den nokiaen som takla samme behandling, hehehe.

Lenke til kommentar
Min trofaste gamle Siemens ME45 har gått i bakken utallige ganger, vært ute i regn og vind, men alltid vært klar til dyst.

Litt værre ble det da jeg utenfor et festlokale skulle taste ei melding.

To som var betydelig fullere enn meg braste inn i ryggen min så telefonen skvatt ut av hånda og ned på asfalten, hvorpå den ble overkjørt av en blodsenka rånekjerre av typen Audi 80.

 

Displayet ble knust, og tasten nederst til venstre forsvant, og det å lade den og synce via kabel er litt av en jobb siden den fikk etpar trøkkere som forårsaket kontaktproblemer.

 

Men kryss i taket! Den virker ennå, helt upåklagelig.

 

Skulle gjerne sett den nokiaen som takla samme behandling, hehehe.

 

Her har du den: :roll:

 

Hadde en venn av meg som er bilselger, han hadde lånt en bil som han skulle vaske, da han kjørte bilen ut av vaskehallen merket han et lite dunk, men brydde seg ikke noe om det. Men da han gikk ut av bilen ringte telefonen. Han så at den lå på gulvet og at det var den han hadde kjørt over. Pluss at telefonen var delvis våt. Den har funka helt fint etterpå. Nå er den også solgt videre.

 

Dette var en 8310! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...