Gå til innhold

Diablo II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp :D  

 

Liker ikke helt BETA'n men. Jeg synes det ødela litt for mye for singleplayerdelen. Det ble en anelse for vanskelig (i det minste for cookie-cutter builds)

 

Hva som ødela hva?

 

Bare bra at det blir vanskelig da. Jeg synes at det er for lett, derfor har jeg 80 point to attribute og 14 poeng til skilltreet til overs for å jevne ut litt. :yes:

Lenke til kommentar

Du snakker selvfølgelig om singleplayer her? Siden det er det vi diskuterer mener jeg....

 

Har du de fleste characters over 70++ med normale builds og synes det er FINT at Blizzard har gjort det slik at Hell nesten er umulig hvis man ikke er flere, og i tillegg har ødelagt noen av de mest effektive skill'ene (f.eks. GA). Poenget er at nå som 1.10 kommer ut må man lage nye builds for å kunne utnytte de nye synergy skilltree'ene, dermed må man lage nye characters. For å få en character opp på et akseptabelt nivå nå så må man ha uendelig mye mer experience samtidig som spillet har blitt betydelig vanskeligere på Hell. (For ikke å nevne at det nesten ikke er noen vits i å gjøre exp runs lenger...)

 

Spillet var selvfølgelig for lett som det var...det var jo ingen sak å runne spillet på alle vanskelighetsgrader, men det kan være det samme. Det er ingen som spiller spillet fordi det er utfordrende lenger, folk spiller fordi det er morsomt å lage nye characters og builds. Blizzard har bæsja på lokket fullstendig ved å lage singleplayer vanskeligere....stort sett alle som spiller D2 i dag er hardcore D2-spillere, og ingen vil gjøre det vanskeligere å lage chars....

Lenke til kommentar

Spilte maaaaaaaasse d2x før (single/små lan me kompisser), men har slutta litt nå, venter til 1.10 kommer og lage ladderchars på b.net.

I single har jeg nesten en av hver over 70 (mangler necro tror jeg). Har også masse kule ting :smile:

 

Hva er cookiebuilds?

 

Det var liksom ikke å runne på alle vanskelighetsgradene som var målet med d2x da, det som er kult er å bli 99 (som jeg aldri har klart, eller kommer til å klare i single iaf), og finne RÅ ting med MFchars. Har selv en mfsorc, som har jobba godt, og funnet mange gode ting til meg. Og avogtil har man selvfølgelig flax, som da en Gladiators Bane droppa av en eller annen kjempe da jeg og kameraten min tok bloodruns. (jeg var raskest og fikk tatt/stjelt den :D )

Lenke til kommentar

Spilte det til hele hardcore accounten min ble robba. fikk tilbake passordet etter han hadde tatt alle items, veit ikke hvordan han fikk tak i pasordet. Mulig en trojan på broderns maskin. Hadde 2 lvl99 og en lvl97 + 3 andre chars på den accounten. drepte mephisto 800 ganger med en sorceress i softcore (med max magicfind) etter detm, fant ikke noe særlig så jeg gav opp. Det var vel ca 6mnd siden.. har ikke spilt siden.

Lenke til kommentar

Diablo II jah.

 

Spilte det veldig mye før, med 1.7 patch. Så tok jeg en pause. Installerte det så igjen for litt siden med 1.10 beta patch. Lagde ny druid med spells og han igjen rocket helt villt. Så kom han til Act 4...

 

Altså, det er greit nok spillet skal bli vanskeligere, men de MÅ skille mellom Single og Multiplayer. Act IV er helt SINNSYK hvis en starter med ny character i 1.10. Tviler på at det er mulig å gjennomføre det. En har ca. 200 HP og en fyr gir 100-150dmg. Det kan gå over multiplayer, Battle.net, men vanig er det rett og slett ikke mulig å drepe noe der.

 

Det at vanskelighetsgraden Hell er blitt *Hell* derimot, det er noe jeg liker.

 

Med 1.10 blir det også så og si umulig å nå lvl 99 pga du bare får 0.01% av XPen du fikk før (Eller noe i den dur). Spillet blir derfor også balansert for lvl 60-80 characters og skillsene blir mye bedre og kjekkere.

 

Kort sagt er 1.10 KONGE, med betaen inneholder flere bugs en en Windowsverisjon ved lansering! Få fikset på dem pluss vanskelighetsgraden i Act IV så skal vi se på det igjen :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Spiller en god del Diablo II:LoD enda ja. Går får det meste i dueller, turneringer osv.

Heller lite med mf da, siden Blizzard har redusert helt sinnsykt sjansene for å finne noe pga folk som bruker mf bots.

 

Når dere er inne på 1.10, så kan jeg si min mening om patchen som de har brukt langt over et år på å i det hele tatt komme på beta stadie med. (lengre enn de brukte fra 1.00 til expansion)

Det blir sikkert morro å spille ladder, men det er vel også alt. Ser ut som man kan se langt etter en lvl 99 ladder character. Og PvP vil aldri bli det samme igjen(for å nevne noen ting, sorceress gjør elendig skade mot andre spillere, barbarens Whirlwind er ødelagt, characters med masse synergies;pala, asn, necro er vel det som kommer til å eie, så ingen mere balanse mellom char'ene, lifeleech er nede i promille etc.)

 

Dette er da selvsagt basert på siste beta'en de gav ut (1.10s)

Lenke til kommentar

Beundrer dere som makter å spille D2 på gamle måten. Personlig så har jeg drevet med rushing i stort sett så lenge som jeg har spilt online, så noe old-school spilling nå, hadde vært så forferdelig kjedelig, jeg hadde vel stoppa allerede ved Stony Field.

Forresten så kan du vel ikke si du har "runda" spillet, fordi om du dreper Baal på hell. Du kan _kanskje_ si det, om du i tillegg har blitt lvl 99.

Kommer nok ikke til å starte noen nye helter i 1.10. Bare fortsette å bruke de jeg har. Noen som sa at de hadde fucka til ww'n? Har ikke noe å si for oss som bare spiller BvB. Spiller aldri gjennom actene, utenom når jeg booster andre. Blir derimot bra om eth-buggen forsvinner, siden det eneste sverdet jeg har med eth, er fury bb. Uten eth-bug, kan jeg bruke ccs'n min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...