Gå til innhold

Project Natal heter Kinect (X360)


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor de valgte et annet navn enn Natal. Systemet var allerede veldig godt kjent med det navnet, det var et ålreit navn de fleste så ut til å være fornøyd med. Hvorfor bytte til et kjedelig navn som Kinect?

 

Er litt som når vi fikk vite at Nintendo sin nye maskin ville hete Wii. Det ble ikke akkurat så bra motatt av alle det heller...men det funker jo meget bra idag?

 

Men synes Natal ruller litt enklere på tunga en Kinetic....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kinect kommer jo ikke ut før November ser jeg. Altså nesten et halvt år. Var lenge.

 

Så med mindre den re-designete 360'en ikke kommer ut før Kinect så har MS virkelig driti på draget med den glippen som viste den.

 

De vil jo tape masse 360 salg på at folk nå heller kommer til å vente på den mye modellen.

 

Og de kan jo nesten ikke slippe den før Kinect heller, det vil jo ta vekk mye av oppmerksomheten.

 

Litt av en suppe MS er i nå.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de valgte et annet navn enn Natal. Systemet var allerede veldig godt kjent med det navnet, det var et ålreit navn de fleste så ut til å være fornøyd med. Hvorfor bytte til et kjedelig navn som Kinect?

 

Er litt som når vi fikk vite at Nintendo sin nye maskin ville hete Wii. Det ble ikke akkurat så bra motatt av alle det heller...men det funker jo meget bra idag?

 

Men synes Natal ruller litt enklere på tunga en Kinetic....

 

Må si at jeg synes Wii er mye bedre enn Revolution. Så er det så enkelt å huske og å skrive.

 

Edit: Men jeg likte mye bedre Natal enn Kinect.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Tja, da de skiftet navn til Wii, hadde de noen grunner i hvertfall. Ga Microsoft noen grunner hvorfor de valgte Kinect? Det er jo bare en omdreining av connect...

Jeg syns navnet passer bra, å koble sammen de fysiske bevegelsene med Xbox. Kinetic + Conntect = Kinect.

 

Du må også se det som en markedsføring av noe fancy til oss som ikke har Xbox, da er navnet Natal noe som høres veldig kjedelig og uinteressant ut.

De tjener mye mer om de får skaffet en ny kunde..

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de valgte et annet navn enn Natal. Systemet var allerede veldig godt kjent med det navnet, det var et ålreit navn de fleste så ut til å være fornøyd med. Hvorfor bytte til et kjedelig navn som Kinect?

 

Er litt som når vi fikk vite at Nintendo sin nye maskin ville hete Wii. Det ble ikke akkurat så bra motatt av alle det heller...men det funker jo meget bra idag?

 

Men synes Natal ruller litt enklere på tunga en Kinetic....

 

Prøv å si Natal på engelsk :p høres horribelt ut.

 

Navnet bryr meg lite, men jeg trodde de skulle gjort noe mer enn det wii og ps3 allerede har gjort med standard smørja av sport og familie spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...