Gå til innhold

Test: Innertier fra Samsung


Anbefalte innlegg

Kjøpte screen protector, 6-pack til 100,- (inkl. frakt) hos iutstyr.no Hvis du holder inn jordkloden med "NO" på, så får du noen alternativer angående T9 og qwerty. Glasset er veldig slitesterk. Wave er designet så når du legger den med skjermen ned, så tar ikke skjermen bort i underflaten. men screen protector anbefales til alle touch mobiler.

De har en ny programvare som er ute nå, som gir deg muligheten for Æ Ø og Å, men dessverre ikke på sms. Anbefales og IKKE oppdatere telefonen før neste firmware. Da den nyeste ødelegger mye av funksjonene på telefonen (på min gjorde den at det var umulig og laste ned apps :@) kjøp den med netcom supertalk, 129,- pr måned, ta simkortet og putt i skuffen. bruk et annet abbonement. da får du en wave til en totalpris på ca 2100,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan erdet mulig å gi Samsung Wave en sekser. Jeg kjøpte den faktisk ut fra trestomtalen på Mobilen, men må si jeg er meget skuffet. Det er problematisk å få den til å synkronisere med jobb-eposten (det er ikke feil med oppsettet) og for eksempel Facebook er et mareritt å få opp. Det kommer stadig opp "serveren er ustabil", og/eller "Tiden er ute", men kona som sitter med en to år gammel iPhone aldri har problemer selv om vi er på samme nett. Det går forsåvidt greit å få opp aviser på wap/mobil, og det går greit å ringe med den, men brukervennligheten ikke minst å redigere kontakter er heller dårlig. I tillegg til mye mer. Synes faktisk dere burde bli litt mer kritiske når dere tester, ikke bare slenge ut seksere og femmere. Da ville det blitt tatt mer alvorlig. Jeg vil være skeptisk ved en annen anledning..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Okei, lenge siden det var noen kommentar her så kan vell komme med en om litt av hvert.

 

æ, ø, å er kommet! man kan enkelt endre fra norsk til engelsk tastatur med et trykk når du er inne på qwerty-tastaturet.

jeg har hatt Wave'en i lommen hver dag siden jeg fikk den, til og med hatt kortmappa i lag med den (anbefales ikke for det kan alltids komme en skarp kant på skjermen..), og har ingen riper etter 2 uker.

Kies er fortsatt ikke oppdatert, alle fall ikke så man kan bruke det med windows 7 64-bit.. Har hørt om folk som har fått mobilen ødelagt pga. dette på programmet så anbefales ikke, men dette kan vell være fikset nå. Får bare håpe det kommer noen sjikkelige oppdateringer her sånn at man kan fikse kontakter og synkronisere på pc'en, tar alt for lang tid på telefonen.

 

Synes heller ikke det er lite applikasjoner som det sies i testen, hadde vell ca. 25 når jeg hadde ny telefon, og har lastet ned noen selv enkelt og greit via Samsung apps.

 

Vil virkelig anbefale telefonen til alle som vil ha en ordentlig touch-telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...