Gå til innhold

Ny spilltype (Onslaught)


Anbefalte innlegg

Så det ikke var noe på framsiden, så jeg legger det ut her på forumet.

 

Battlefield: Bad Company 2 has officially exceeded 5 million units sold world wide. Thanks to everyone who has supported Battlefield and bought a copy. In other good news we can officially announce Onslaught mode coming to Xbox 360 and PlayStation 3.

 

Onslaught is bringing co-op gameplay to Battlefield for the first time on console. The new game mode puts you and up to three friends against the enemy on Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes and Nelson Bay – redesigned with new lighting, time of day, added vehicles and other effects. Each map has a dedicated gameplay focus, requiring different levels of teamwork in order to complete the objectives against an onslaught of enemy AI. Vehicle warfare comes to the forefront in Atacama Desert while Nelson Bay focuses squarely on infantry assault. Players can compete in squads and check individual progress via the dedicated Onslaught leaderboards.

http://www.youtube.com/watch?v=nA8vuVwm-k4

 

 

Senior Producer Patrick Bach had these few words to say about Onslaught mode “We want to consistently support the fans playing the game with new ways to get into multiplayer and also challenge the elite players with new experiences to improve their performance online. Effective squad play is the key to success in Battlefield: Bad Company 2 multiplayer and this new mode will provide players with a dedicated environment to test their team skills and rank against the competition.”

 

Onslaught mode will be available on Xbox Live and on the PlayStation Network.

 

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No, we haven't signed away rights to console on this.

The problem we have on PC is that all our servers are dedicated with providers. Changing a server from Conquest 32 players to Onslaught 4 players cuts out 28 player slots from the total ammount available. This could have a dramatic affect on the PC online environment if enough servers changed to Onslaught.

 

We aren't ruling out Onslaught on PC but at this time we are researching how to bring it to PC without affecting players who don't have Onslaught or their own server to run it on.

 

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1099654-onslaught-pc.html

Lenke til kommentar

og ingen info om at det skal komme til PC som har størsteparten av de 5 mill spillerne :angry:

 

Nåja. Det er over 3,5 millioner solgte kopier til konsoll så du skal være forsiktig med å si at det er flere spillere på PC. Det har det i grunn aldri vært men pga. at en ansatt postet en dårlig formulert post som ga feil inntrykk (og senere ble rettet på) så trykket PC-folket det til sitt hjerte som gospel og vel... man tror det man ønsker å tro? :rolleyes:

 

Ellers ler jeg meg ihjel over at noen faktisk tror at jeg er villig til å betale 40 kroner for nye drakter... det mest komiske er at jeg får sett nøyaktig det samme som de som betaler, uten å selv betale...

 

Hva gjelder denne nye spilltypen så... vel... det høres i grunn ikke så interessant ut.

Lenke til kommentar

og ingen info om at det skal komme til PC som har størsteparten av de 5 mill spillerne :angry:

 

Nåja. Det er over 3,5 millioner solgte kopier til konsoll så du skal være forsiktig med å si at det er flere spillere på PC. Det har det i grunn aldri vært men pga. at en ansatt postet en dårlig formulert post som ga feil inntrykk (og senere ble rettet på) så trykket PC-folket det til sitt hjerte som gospel og vel... man tror det man ønsker å tro? :rolleyes:

 

Ellers ler jeg meg ihjel over at noen faktisk tror at jeg er villig til å betale 40 kroner for nye drakter... det mest komiske er at jeg får sett nøyaktig det samme som de som betaler, uten å selv betale...

 

Hva gjelder denne nye spilltypen så... vel... det høres i grunn ikke så interessant ut.

 

ler meg ihjel at du er så fattig. skulle de ha liksom vært gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...