Gå til innhold

250GB Harddisk til xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harddisk prisene har virkelig sunket. Før så hørte man jo ikke annet enn at harddiskene til 360 var så dyre. Kostet jo rundt 1000kr som regel uansett størrelse.

 

Nå får man 250gb for under 700.

 

Selger forøvrig billigere enn play.com ser det ut til?

 

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/14305141/Official-Xbox-360-250GB-Hard-Drive/Product.html

 

Merkelig. Det er garantert offisielle harddisker de norske sitene selger?

Lenke til kommentar

@jaddabadda32: Det har sikkert noe å gjøre med at Xbox 360 er en GEDIGEN salgsflopp og at ingen kjøper tilbehør.

 

Takk for linkene, Einride :) Nesten så jeg bestilte HDD til 900 kr på play-asia.

Nå som 250 GB HDD er så billig får jeg litt dårlig samvittighet av å selge min gamle 120 GB HDD for 500 kr til en kamerat... :p

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar

Nå som 250 GB HDD er så billig får jeg litt dårlig samvittighet av å selge min gamle 120 GB HDD for 500 kr til en kamerat... :p

 

Du kan "trøste" deg med at du sikkert kjøpte disken for 1000+ kr (med mindre du kjøpte ein Elite) og dermed gir han 50% rabatt :p

 

~660 kr er fortsatt alt for dyrt for ein 250 GB 2,5" disk pakka inn i ein plastikkboks, men dei har i alle fall lagt seg under det 120 GB kosta i si tid. Så det går i alle fall riktig veg, om enn ekstremt sakte.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...