Gå til innhold

Vinn action-thrilleren Alan Wake (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro det utelukkende hadde vært bedre for brukerne, ikke alle.

Det hadde vert bra for gamer.no når de som virkelig vill være med hadde blitt bruker. Da hadde vi fått flere nye medlemmer. Det hadde vert bra for de som ikke er bruker. De ville blitt medlemmer og til slutt lært seg å like et så og si fanboyfritt forum. De eneste som ikke hadde hatt noe å tjene er de som bare kommer her en gang i året for å vinne premier.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mener ærlig talt at jeg fortjener å vinne etter alle de gangene jeg har trykket på reklamene, og dermed gitt penger til dere!

Lenke til kommentar

Litt off-topic: Jeg syntes dere kan finne noen litt mer orginale konkurranser for å skille ut klinten fra hveten.

Slik det er nå tar det 0.5sekunder i google å finne konkurranse svarene deres. Skjønner jo at det ikke er noe poeng i å lage en eksamensoppgave av å kunne vinne ett spill, men det er jo alltid gøy med utfordringer! :D

 

On: Kommer til å delta og krysse fingrene for at jeg vinner :) (eller kanskje jeg skal krysse noe annet å se om det hjelper for en gang skyld)

Lenke til kommentar

Måtte du google dette spørsmålet?! I så fall burde du strykes fra konkurransen! :p Jeg for min del krysser fingrene for n-te gang og regner som vanlig med å bli skuffet. Igjen.

 

@Head_Hunter: Heeelt fanboyfritt er det nå ikke. Det er da noen fanboytroll som lurer i gangene her. ;) Noen er tross alt hellig overbevist om at det er tomt for X360-konsoller hos Elkjøp og Komplett fordi Microsoft har gitt opp det norske markedet. Yeah, right. :wacko:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...