Gå til innhold

Ripete disk etter PS3-bruk


Anbefalte innlegg

Skulle nettopp sette igang med å spille Assassin's Creed 2, som jeg har kommet et godt stykke på. Men plutselig, før spillet får startet (dog rekker jeg å se PS3-menyen), blir bildet svart, og når jeg tar disken ut av maskinen, er den utrolig ripete. Jeg spilte på det i går, og den var helt fin da. Jeg flyttet den fram og tilbake i helgen, men det var uten noe spill i, så det skulle vel ikke ha noe å si? Noen som vet hva som har foregått, eller om det kan skje igjen?

 

Og forresten, noen som har erfaring med Gamestops fiksing av disker? Har sett at de har hatt plakater av det, men hvordan fungerer det? Er det noe bra? Fikser de den du allerede har, eller bytter de den ut med en annen disk? Får jeg i så fall bildet og sånt på disken, eller brenner de det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke på noe annet en at drevet er ødelagt, kan du spille spill igjen etter at spillet ble ødelagt? Prøv vertfall med en tom dvd/cd plate så du ikke ødelegger et spill til...

 

GameStop greiene du snakker om er garanti, der du får det samme spillet igjen eller et nytt til en viss sum... Men dette gjelder bare når du kjøper et nytt eller brukt spill fra GameStop med Game Protection... Men du kan jo spørre dem om de kan fikse spillet ditt, men jeg har ikke prøvd det før

Lenke til kommentar

GameSpots Game Protection fungerer sånn at når du kjøper et spill kan du velge om du vil ha GP på det og hvis noe skulle skje med det, får du et nytt spill. Jeg tror ikke du må betale noe for det da, om du har GP på det. Hvis du ikke har det, så får du ikke det. Om ripene på discen er store blir spillet bare sendt til et lager hvor det sannsynligvis blir destruert, hvis de ikke kan gjøre noe med det. Jeg tror ikke du kan sende inn discen og få de til å fikse den.

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg og, men jeg brukte en kjepp til å riste den og da ble discene allikevel ripet opp. :(

AHAHZHAHHHAHAHAHAHAAHAHAHAH

AHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA

Fy f**n, du er hysterisk :lol: :lol:

Endret av lolibox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...