Gå til innhold

HTC Desire møter SE Xperia X10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har utrolig lyst til å teste begge for å sjå kor vesentlig forskjellene er. Hovedproblemet er at eg er lite keen på alt det ekstra-dillet som begge produsentene slenger innpå, og no også Samsung ifølge neste monster frå dei.

 

Har lyst på grunnleggende Android som ein kan oppdatere uten å vente på at dei skal oppdatere alt dillet sitt :(

 

På den andre siden, er det verdt å vente på Samsung sin innkommende monster?

Lenke til kommentar

Det medfølgende minnekortet til X10 er på 8GB, ikke 16. Og det er verdt å nevne at det er innebygd FM-radio i den medfølgende Handsfreen, som også har egen minijackinngang. Genialt, samtidig som mobilen ikke bruker strøm når man hører på radio :)

Vårt testeksemplar skal være identisk med salgspakke og kom med 16 GB minnekort. Jeg skal høre med Sony Ericsson om det er 8 GB i standardpakken. Ellers stemmer det at det følger med en trådløs øreplugg som har FM-radio. Men selve telefonen har altså ikke FM-radio.

 

Espen

Endret av Espen Irwing Swang
Lenke til kommentar

Hva er dette for tullete sak? Nå trodde jeg endelig at noen hadde laget en mer dyptgående sammenligning som kunne gi meg et bedre grunnlag til å velge mellom disse telefonene, og så er det bare limt inn kopier av spesifikasjonene? Hva var egentlig poenget med å lage denne "saken"?

Hei igjen!

 

I tillegg til spesifikasjonene finner du resultatene av benchmarkingen, og vi har tatt oss bryet med å sette spesifikasjonene opp mot hverandre så du raskt kan se hva som skiller de to modellene. :)

 

En mer inngående omtale av hvert enkelt produkt finner du ved å følge lenkene i saken.

Lenke til kommentar

Det medfølgende minnekortet til X10 er på 8GB, ikke 16. Og det er verdt å nevne at det er innebygd FM-radio i den medfølgende Handsfreen, som også har egen minijackinngang. Genialt, samtidig som mobilen ikke bruker strøm når man hører på radio :)

Vårt testeksemplar kom med 16 GB minnekort. Jeg ser at nettbutikkene annonserer telefonen med 8 GB minnekort, så jeg skal endre det i tabellen. Ellers stemmer det at det følger med en trådløs øreplugg som har FM-radio, en meget smart løsning. Men selve telefonen har altså ikke FM-radio.

 

Espen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...