Gå til innhold

Skjer det for mye om man driter i venner for mye på GTA IV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som er genialt med den mute funksjonen som telefonen har er at den automatisk ringer deg opp med historierelaterte oppdrag med en gang du skrur av mute igjen. Du slipper altså alt av irriterende venner som ringer for alt mulig og når du ikke kommer lenger i historien kan du skru av mute og la oppdragene renne inn. Jeg fikk ikke vite dette før jeg hadde fullført spillet og det kunne spart meg for mye frustrasjon.

 

Eventuelt kan du alltids si ja til alle vennene som ringer for så å ringe dem opp igjen. Da avbryter man avtalen med dem uten at man får noe minus i noen statistikk.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Noe som er genialt med den mute funksjonen som telefonen har er at den automatisk ringer deg opp med historierelaterte oppdrag med en gang du skrur av mute igjen. Du slipper altså alt av irriterende venner som ringer for alt mulig og når du ikke kommer lenger i historien kan du skru av mute og la oppdragene renne inn. Jeg fikk ikke vite dette før jeg hadde fullført spillet og det kunne spart meg for mye frustrasjon.

 

Eventuelt kan du alltids si ja til alle vennene som ringer for så å ringe dem opp igjen. Da avbryter man avtalen med dem uten at man får noe minus i noen statistikk.

 

Dette var interesant lesning.Mute funksjon og muligheten til å ringe opp igjen for å avbryte disse avtalene.

Må inrømme at jeg ikke helt ser logikken til utvikleren her.I det virkelige liv,hvis en kompis ringer og spør om jeg vil spille biljard og jeg sier "nei,du akkurat nå ligger jeg på sykehuset med avskutte armer og bein,vi får ta det en annen gang"så skal kompisen min bli SUR på meg?Men derimot,ikke bli sur på meg dersom jeg later som jeg gidder,ringer opp 3 minutter etterpå og sier jeg ikke kommer...

 

Jeg driter i alle "vennene" i GTA IV.Du kan gi 100% blaffen i Roman fks,uten at dette påvirker storyen.Eneste fordel du får av å dra på et tiltalls dustete dartspill med Roman,er gratis taxi som kommer og henter deg der du er..mao,ikke så mye til fordel da spillet florerer av gule drosjer som koster nada å ta.

 

Eneste dama jeg virkelig er horny på i GTA IV er dama til Roman(Mallorie)hun er digge digg,men tror du hun er oppsjekkbar..neida!!Dårlig gjort!

Please,Rockstar:Spar oss for moblitelefonen i neste GTA spill.Alle hater den uansett.Har ikke lest på noe forum at noensomhelst liker den!

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

Jeg elsket mobiltelefonen. Alt jeg trenger samlet på ett enkelt sted. Dessuten jævli chill å spille dart med gutta. Dere er altfor negative, er poenget å bli fortest mulig ferdig? Husker jeg koste meg gjennom hele spillet sammen med vennene mine :D

 

Får nesten gratulere deg med å være den eneste jeg har hørt om som faktisk likte mobiltelefonen.Men men,for all del liker du den så enjoy!

 

Det er ikke om å gjøre å rushe gjennom spillet,men det er jo endel spenning som bygger seg opp,og man lurer på hva som vil skje i neste oppdrag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...