Gå til innhold

Final Fantasy 14 Online


Leinen

Anbefalte innlegg

De starter en mer public beta testing for Final Fantasy 14 Online nå og beta testingen vil foregå på både PC og PS3.

 

Derimot for å ha en sjanse for å bli en beta tester på PS3 så trenger man en promo code som man får hvis man har kjøpt Final Fantasy 13 til PS3.

 

Dette er siden for å søke om å bli en beta tester:

 

http://entry.ffxiv.com/eu/index.html

 

Jeg lurer på om det er noen som har en PS3 promo code til overs eller som ikke har tenkt å bruke sin? Isåfall har jeg veldig lyst til å sette den i god bruk ved å prøve å se om jeg får bli en beta tester i dette nye Final Fantasy spillet.

 

Isåfall hvis noen har en så gjerne kontakt meg på PSN

PSN ID: xYLeinen

 

PS. Du trenger ikke en promo code for å apply til PC beta testing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har venta på FF14: Online siden jeg slutta med FFXI, men jeg skal selvsagt spille dette på PC. Har søkt om beta for evigheter siden, håper jeg får tilgang. Da blir jeg ekstremt glad. :)

 

Steve Vice, hvis kampsystemet blir som i FF13 så ler jeg meg ihjel. Det kommer ikke til å fungere i et MMO. Jeg håper, ber og tror om at det blir som i FFXI, bare med noen få modifikasjoner. FFXI hadde et perfekt kampsystem.

Lenke til kommentar

Har venta på FF14: Online siden jeg slutta med FFXI, men jeg skal selvsagt spille dette på PC. Har søkt om beta for evigheter siden, håper jeg får tilgang. Da blir jeg ekstremt glad. :)

 

Steve Vice, hvis kampsystemet blir som i FF13 så ler jeg meg ihjel. Det kommer ikke til å fungere i et MMO. Jeg håper, ber og tror om at det blir som i FFXI, bare med noen få modifikasjoner. FFXI hadde et perfekt kampsystem.

Hva som ikke fungerer med XIII sitt kampsystem? Hittil desidert det mest underholdende kampsystemet i serien.

Lenke til kommentar

Har venta på FF14: Online siden jeg slutta med FFXI, men jeg skal selvsagt spille dette på PC. Har søkt om beta for evigheter siden, håper jeg får tilgang. Da blir jeg ekstremt glad. :)

 

Steve Vice, hvis kampsystemet blir som i FF13 så ler jeg meg ihjel. Det kommer ikke til å fungere i et MMO. Jeg håper, ber og tror om at det blir som i FFXI, bare med noen få modifikasjoner. FFXI hadde et perfekt kampsystem.

 

 

Ja, for FF har som vane å ha samme kampsystem i to spill. ;)

Lenke til kommentar

Noen andre som har sett på bilder og filmer av spillet? FF er kjent for estetikken, men det her ser veldig anonymt ut. Jeg tviler på om Square klarer å kapre noen særlig del av MMORPG-markedet, de burde heller holde seg til det de kan etter å ha produsert 12 av spillhistoriens beste singleplayer-rollespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...