Gå til innhold

En real omgang juling (PC)


Anbefalte innlegg

Så kan jo Bannorr ta en titt på dem og se på hvor mye brukeravtalen til betaen sier om å ikke røpe hva en ser ingame. :p

 

 

Jeg vet jeg gjenoppliver en gamel tråd her, men jeg har ikke sett på den siden siste innlegg.

 

Her må dere slutte å legge ord i min munn. Jeg mente aldri at man ikke kunne blogge eller vise bilder av betaen. Det er noe helt annet om man klager i en relativt seriøs avis på balanse under en beta, når dette er grunnen til at betaen er der. Klaging på balanse gjør man på beta-forumet. Men det burde også være litt unødvendig å skrive her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kritikk på utgitte spill er ok. Men kritikk på beta versjoner, og samtidig legge det frem som om spillet er utgitt blir noe annet.

 

Uansett var det litt avsporing. Jeg ble mest kritisk til at hele artikkelen ikke tok stilling til ladder systemet. Så sentralt som det faktisk er, gjorde det "bloggen" din umorsom for mitt vedkommende.

 

Hvem som har laget den regelen? Hele poenget med en beta er å komme med kritikk slik at utvikleren vet hva som skal forbedres. Det finnes kanskje bedre arenaer å utrykke seg på, men når man er ansatt på en nettside som anmelder spill så har man jo allerede en man hører hjemme.

 

Du syns ikke han bør utrykke seg her, det er du tydeligvis relativt alene om så da er det kanskje dine antagelser om hvor man skal uttrykke inntrykk man får fra en beta.

 

"Det er noe helt annet om man klager i en relativt seriøs avis på balanse under en beta, når dette er grunnen til at betaen er der" Forresten så gir ikke den setningen noen mening med mindre du er uenig med deg selv.

 

Gamer.no er kanskje ingen avis, men de er en nettside som har som formål å videreformidle nyheter, anmeldelser og diverse fra spill forumet. Hvorfor faller ikke ett inntrykk fra en beta inn under dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kritikk på utgitte spill er ok. Men kritikk på beta versjoner, og samtidig legge det frem som om spillet er utgitt blir noe annet.

 

Uansett var det litt avsporing. Jeg ble mest kritisk til at hele artikkelen ikke tok stilling til ladder systemet. Så sentralt som det faktisk er, gjorde det "bloggen" din umorsom for mitt vedkommende.

 

Hvem som har laget den regelen? Hele poenget med en beta er å komme med kritikk slik at utvikleren vet hva som skal forbedres. Det finnes kanskje bedre arenaer å utrykke seg på, men når man er ansatt på en nettside som anmelder spill så har man jo allerede en man hører hjemme.

 

Du syns ikke han bør utrykke seg her, det er du tydeligvis relativt alene om så da er det kanskje dine antagelser om hvor man skal uttrykke inntrykk man får fra en beta.

 

"Det er noe helt annet om man klager i en relativt seriøs avis på balanse under en beta, når dette er grunnen til at betaen er der" Forresten så gir ikke den setningen noen mening med mindre du er uenig med deg selv.

 

Gamer.no er kanskje ingen avis, men de er en nettside som har som formål å videreformidle nyheter, anmeldelser og diverse fra spill forumet. Hvorfor faller ikke ett inntrykk fra en beta inn under dette?

 

 

Unødvendig for meg å svare på dette. Du leser det du vil lese. Ikke hva jeg skriver. Så prøv på nytt :)

Lenke til kommentar

Du svarte allerede på det, jeg leser det du skriver. Du legger fram egne regler som andre ikke ser ut til å følge så da er de vel naturlig å anta at det er dine premisser og ikke alle andre sine som er galt?

 

De fleste nettsider har gitt sine inntrykk av starcraft 2, det meste positivt. Mener du disse skal holde kjeft om noe er negativt fordi spillet ikke er utgitt?

 

Når det gjelder ladder systemet skulle jeg gjerne likt at dette også ble tatt opp, gjerne i en annen, litt mer objektiv artikkel da denne baserer seg på å få juling i starcraft 2 multiplayer. Grunnen til at jeg lurer er forskjellen folk har når det gjelder plasseringer og avansering/tap av rang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...