Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

"ikke er redd for å bli fersket med opphavsrettsbeskyttet materiale på PC-en din

Oppfordres lesere og gjøre noe ulovlig av teknofil.no?"

 

Unnskyld meg men jobber du i WMG eller Sony Music Entertainment eller de andre maktkåte og pengegriske bedriftene? Nei jeg driver ikke å laster ned ulovlig men jeg drita lei av at folk støtter alt som kommer ut av munnen på autoritære maktkåte svin som prøver å kontrollere mennesker med å lage funksjonshemma idiotiske søppellover de kan gjemme seg bak, samtidig som de prøver å få meg seg og hjernevaske flest mulig på faenskapet sitt. La nå folk få laste ned gratis, ikke alle som støtter griske maktkåte svin vet du :) No offense, vil bare få ut at de bare kan gi opp tullet sitt med å prøve å stoppe fildelig så de kan få mere profitt. Hvem støtter egentlig grådige maktkåte folka? Skal for eksempel aldri kjøpe noe fra Warner Music Group eller Sony Music Entertainment, håper flere boykotter dem så de kan gå konkurs. Bare se hva de har gjort med mange av folk sine videoer på youtube, bare fordi de brukte en sang som var "copyrighted" eller de andre "unnskyldningene" sine?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...