Gå til innhold

Vennetråd (PC)


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

jeg har også mic da seff :) men kommer bare ut av spillet med en gang jeg joiner. tror det er noe med cheat enginen deres, skal prøve å fikse det når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennelisten er buggy som et helvete, har lagt til alle her, på det meste vil listen min vise 3 stykker. Håper de fikser det raskt, kanskje starte en [gamer.no] klan for de av oss som vil spille sammen om kveld/helgene? Ikke noe alvorlig tenkt bare ha en vent server eller noe å ha det arti og spille sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vennelisten er buggy som et helvete, har lagt til alle her, på det meste vil listen min vise 3 stykker. Håper de fikser det raskt, kanskje starte en [gamer.no] klan for de av oss som vil spille sammen om kveld/helgene? Ikke noe alvorlig tenkt bare ha en vent server eller noe å ha det arti og spille sammen.

Det tror jeg de fleste har lyst til! De skal ta ned serverne i to 4timers økter i løpet av helgen, så forhåpentlighvis så funker det etter det!

Lenke til kommentar

Jeg hadde addet 10 venner her inne på gamer.no og etter sist matinence, mista jeg alle på vennelista mi. Og det suger, fordi jeg hadde mange der inne som var utrolig gøy å spille med, blant annet atsjonas. Men tør ikke å adde folk på nytt og på nytt fordi jeg mister alle på vennelista seinere uansettt.

 

Så venter til over helga for å se om det løser problemet.

Lenke til kommentar

Mulig fix for mikrofon problemet er visst:

 

1: start a steam group chat and use the voice chat option

2: set push to talk key the same for steam and in game voip

3: join a squad with the same people in the steam group chat

4: now when i push to talk everyone hears me in steam and some people also hear me in game.

 

siden vi trenger steam chat for til å fungere dette vil jeg legge med min steamID:

Steam: Guineas82

Ingame: Raichor

 

Bare å legge meg til på steam. (Ser frem til å prøve dette i kveld)

Lenke til kommentar

Phydeos - samme nick i spill som her.

Spiller gjerne med andre norskinger, men har ikke micro fon så blir høylytt knattring fra taster fremfor hyl og rop fra min side... dog, om du er naboen min så vil du nok høre et par høylytte uttrykk som ville påført enhver film 18års grense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...