Gå til innhold

Gamer.no kåret til beste spillmedie


Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye Gamer.no! Dere fikk ihvertfall min stemme. Fortsett slik dere gjør nå, så vinner dere sikkert neste år også. Tips: Kom med videoreviews (GODE videoreviews - ikke slik som i spillverket, takler virkelig ikke fyren som snakker).

 

Btw, til dere som whiner slikt på denne avstemmningen fordi folk flest likte MW2 og dermed stemte på det: Hold kjeft. Det som faktisk er så fint med denne avstemmningen er at man får se hvilke spill flesteparten verdsetter. Selv er jeg uenig i at det er årets beste spill, men jeg kaller ikke avstemmingen mislykket for det om. Hvorfor skal meningene til hardcore gamersa (noe som jeg antar de fleste av oss er - da vi holder til på gamer.no) bety så mye mer enn casual-spillernes? Slutt med snobberiet, det ser heelt latterlig ut.

 

Oh, for the record, jeg eier ikke MW2 på PC engang og jeg har så vidt spilt det på konsoll. Det hadde ikke gjort meg noe om Arkham Asylum vant, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt er det mislykket når noen fjortiser har sittet hjemme og stemt på MW2 som gale. Har ikke sagt noe på selve arrangementet, men selve avstemningen var jo mislykket.

 

Dét kan jeg si meg enig i. Men som rodrigues sier, så betyr ikke vår mening mer enn noen andres. Selv om de fleste som stemte frem MW2 neppe hadde prøvd noen av de andre kandidatene.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Kaste meg på gratulasjonene. Gratulerer så mye til alle dere som lager Norges beste Spill medie!

Angående kategori norske spill, så er det flere som ønsker denne kategorien. Med alt det som allerede skjer av norsk spillutvikling er jeg nesten overbevist om at vi vil se en slik kategori i fremtiden.

Lenke til kommentar

En norsk pris burde da være ganske viktig å ha med. Finnes nok av mindre spillutviklere i Norge. Uten å være spesielt interessert i det har jeg fått med meg nyheter om minst 3 mindre firmaer i tillegg til Funcom. I tillegg kommer det sikkert mange andre.

 

Det at MW2 soper inn så mye priser viser kanskje at de gjorde de rette valgene med tanke på flertallet av kunder? Kanskje de fleste ikke er ute etter å sitte og leite etter gode servere, men heller hoppe rett i det. En utvilsomt interessant observering!

Lenke til kommentar

Det er synd at bare AAA Titler eller titler som har fått mye forhåndsomtale blir vurdert til de gjeveste prisene.

 

Og det at MW2 får såpass bra omtale taler heller ikke til juriens fordel, virker som om et PR-panel har vært i sving her.

Endret av Predicted
Lenke til kommentar

at Batman: Arkham Asylum ikke engang var på PC listen sier nok om den saken imo.

Det er jo desidert det beste spillet som har kommet på PC på årevis.

 

MW2.. kek, det var vel årets nedtur om noe, men sauer er trossalt flokkdyr.

 

 

Men grats til Gamer, det er velfortjent :)

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

For henge meg på gratulasjonene til Gamer.no for en fortjent pris.

 

Men når det er sagt, hva er egentlig poenget med Gullstikka og kåringene av beste spill etc...?

Vi lever tross i et uland når det gjelder spillproduksjon. Om Activision eller Nintendo vinner priser her, det gir vel de faen i i den store sammenhengen?

Skal man først ha en norsk pris, så burde det være en forutsetning at det var norskutviklede spill man vurderte.

Se på svenskene, de har i alle fall noen studio (DICE, Paradox, Avalanche, Ubisoft Massive osv) så det produseres i hvertfall en håndfull titler i året.

 

Hva har vi her til lands? Funcom og et par firma som lager barnespill? Og en drøss med folk som lager elendige mobilspill i håp om oppkjøp?

 

/rant off

Lenke til kommentar

Velfortjent pris for årets spillmedium! Kan virkelig ikke sammenliknes med noen andre, om du spør meg. Selv er jeg relativt skuffet over at CODMW2 fikk såpass mange priser. Var dessuten mye mindre bra som ble stemt frem; syntes for eksempel at MW2 ikke er på LANGT nær så bra som mange andre spill. Bortsett fra multiplayerdelen, kanskje. nå er jo ikke COD det mest intelligente spillet heller, da. Og de som stemmer tydeligvis ikke eldre enn 14-15.

Endret av ayamishi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...