pizzabud Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 kommer det noensinne en toer tror jeg det vil komme 2004-2005.
Elys Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 vel...flere muligheter her: 1) de utvikler jo allerede noe som ser rått ut: WarCraft3, altså bruker de et år på porte dette til SC-verdenen og vi burde se SC2 i slutten av 2003/begynnelsen av 2004. 2) de bestemmer seg for å lage noe nytt og revolusjonerende: altså kommer det tidligst 2010 eller no (Ting tar Tid hos Blizzard) 3) ALDRI
norpheus Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 vel.... det er nok lenge til De lager Warcraft 3 og World of Warcraft nå.. Men Starcraft er jo bra nok det da..
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 Vist Blizzard neongang kommer til å si at de skal lage starcraft 2, må vi nok vente 5 år før det kommer!
Mulch Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 Ja, Blizzard liker å ta seg god tid. Venter i spenning på WarCraft3.
TST Skrevet 6. februar 2002 Skrevet 6. februar 2002 Sjekk det siste spørsmålet/svaret i dette intervjuet på WarcraftIII.net.
the_star_lector Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 starcraft 2 tar tid, fordi blizzard begynte med warcraft 3, men nå som det er ferdig, har dem begynt med starcraft 2. leste det på starcraft norge. blir starcraft 2 bedre enn starcraft så blir det vanskelig å lage et bedre strategi spill enn det. starcraft RULER.
El_PoLLa Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 oi, som jeg gleder meg :smile: håper bare de lykkes med sc2 som med sc. lurer på om de tar med terran sin kloning av zealot og zergling som de holdt på med i bw på et mission i singeplayer. kanskje en ny rase
CS_eR GøY Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 alt tyder på oppfølger da!!! klarte siste zerg mission på under en viss tid!! på broodwar da!!!! hvis det ikke kommer oppfølger hvorfor ha et hemmelig mission med rasen som protos guder forviste eller no!!! hussker ikke opplegget nøyaktig jeg men det var noe i den graden
El_PoLLa Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 et hemmelig mission? siste banen? jeg fant bare en der terran hadde klonet lings med zealots og laget en rase som ville ødelegge universet... jeg tenker meg det blir 3 nye raser i toeren
Håkonm Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Hehe, TST her har du bomma litt. I det intervjuet du viser til bekrefter Bill Roper i Blizzard Ent. Starcraft 2. Men senere avkrefter Blizzard alle planer om Starcraft 2.... Les om det her [ Denne Melding var redigert av: Håkonm på 2002-03-01 20:17 ]
Graut Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 en ting er sikkert. sc2 kommer nokk. har jo forsatt zeratul , jim og kerrigan. kommer det flere raser blir det neppe mer en en: xel naga. Sc kommer sikkert i år 04/05
EviLEddiE Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 18:55, skrev Graut:kommer det flere raser blir det neppe mer en en: xel naga. Hei, vent litt. Ble ikke Xel Naga utryddet av sitt eget "perfekte" skaperverk, Zergene, etter å ha ansett sitt første skaperverk, Protossene, som mislykket..? Kilde: Starcraft-manualen. Men siden jeg ikke har fått spilt Brood War (mistet interessen for SC fordi jeg aldri kom gjennom siste oppdraget med Zergene & Protossene), så har jeg heller ikke fått lest manualen til BW. Står det noe der om den videre skjebnen til Xel Naga? Det som er så vanvittig bra med manualene til Blizzard sine spill er de forhistoriene som er med på å skape en mer håndfast forståelse av verdenen, karakterene og handlingene til det aktuelle spillet.
Graut Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 er ikke sikker, men tror noen av xel naga kom bort fra zerg
tankbug Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Duran er sannsynligvis en xel'naga eller en annen rase laget av xel'naga som er eldre enn zerg/protoss. Grunnen til at jeg tror det er at han kaller Zeratul for "young", selv om han er 634 år gammel. Det betyr at Duran ikke bare er en stakkars terran som har blitt infested av kerrigan. Han driver å pønsker på noe selv, håper han lurer kerrigan inn i hennes død i starcraft2, hater den merra :smile: Jeg driver på min 3. starcraft-bok nå, og der sier de at en del av xel'naga rasen bla assimilert i zerg, så hvor mange som er igjen av dem er ukjent. (Husk at dette er offisielle bøker, ikke fanfiction)
Graut Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 GC 2006: StarCraft 2 Hints Dropped? Is StarCraft 2 currently in the works? What other titles does Blizzard have stashed away for both PC and console? by Tal Blevins August 24, 2006 - While our meeting with Blizzard Chief Operating Officer Paul Sams today at the German Games Convention mainly focused on The Burning Crusade, the upcoming expansion for World of Warcraft, we did ask him about what the future holds in store for Blizzard, and specifically about StarCraft 2. "StarCraft is my absolutely favorite game of all time," Sams told us. "As you probably already know, there is no doubt that we will continue the StarCraft and Diablo franchise, and trust me, I will be the happiest person in the world when we announce StarCraft 2." While Sams wasn't ready to spill the beans just yet, he did say Blizzard "will have a major product announcement in 2007," and that Blizzard was currently working on at least three other unannounced titles at the moment. In terms of what these games could be, we asked if they would fall in line with the major success Blizzard has had with World of Warcraft. "I want to be clear that we're not just content to be an MMO company," Sams explained. "Some other companies get into the role of making just MMOs, but Blizzard lets the developers pick what they want to work on, and it's not all MMOs." When asked about StarCraft: Ghost, Sams said that it was on indefinite hold, but that Blizzard wasn't averse to exploring further console development in the future. "We've been up to MS and they've been at our office talking about Vista and 360," Sams said, "and we're certainly excited about some of the tools they have to offer in the console world as well as with Vista and DirectX 10. However, with our own online gaming service, we're going to pick and choose what we want to use; we're going to protect Battle.net and make sure Battle.net ranks supreme." Kilde
Blue Gene Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Sterkt gjort å bumpe en tråd fra 2002 med info fra GC 2006. Interessant er det dog likevel, dette med et nytt SC2.
LOBOS Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 kommer det noensinne en toer tror jeg det vil komme 2004-2005. 80810[/snapback] errrrr, wrong!
Anbefalte innlegg