Gå til innhold

God of War III-demo ute (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa demoen og det var helt ok, synes faktisk Dantes Inferno sin demo imponerte mer...God of War er liksom så oppbrukt..samme greiene men finere grafikk.

 

God of War er oppbrukt? Det er ikke God of War som er "samme greie" som Dantes Inferno, den andre veien rundt. Vi har ikke spilt God of War siden PS2 og det kommer en drøss med forrandringer så tankegangen bak "oppbrukt" er litt vag. Spill som Halo, CoD er oppbrukt.

Lenke til kommentar

Testa demoen og det var helt ok, synes faktisk Dantes Inferno sin demo imponerte mer...God of War er liksom så oppbrukt..samme greiene men finere grafikk.

 

God of War er oppbrukt? Det er ikke God of War som er "samme greie" som Dantes Inferno, den andre veien rundt. Vi har ikke spilt God of War siden PS2 og det kommer en drøss med forrandringer så tankegangen bak "oppbrukt" er litt vag. Spill som Halo, CoD er oppbrukt.

 

 

Tenker mer på settingen og den evige kampen med gudene, dette blir da det 3 spillet i serien hvor dem etter demoen og filmklipp som er ute kjører helt likt som dem 2 forrige spillene. Utrolig mye mer heftig da PS3 har mye mer hestekrefter er det jo ingen tvil om.

 

For å si det slik da så håper jeg virkelig dette er det siste spillet i serien. Så dem ikke melker det like mye som Halo serien...

 

Ang Dantes Inferno så er det settingen jeg tenkte på, det spillet er unikt mens når jeg spilte demoen av God of War 3 så virket det som en reprise fra dem tidligere spillene.

Lenke til kommentar

Testa demoen og det var helt ok, synes faktisk Dantes Inferno sin demo imponerte mer...God of War er liksom så oppbrukt..samme greiene men finere grafikk.

 

God of War er oppbrukt? Det er ikke God of War som er "samme greie" som Dantes Inferno, den andre veien rundt. Vi har ikke spilt God of War siden PS2 og det kommer en drøss med forrandringer så tankegangen bak "oppbrukt" er litt vag. Spill som Halo, CoD er oppbrukt.

 

 

Tenker mer på settingen og den evige kampen med gudene, dette blir da det 3 spillet i serien hvor dem etter demoen og filmklipp som er ute kjører helt likt som dem 2 forrige spillene. Utrolig mye mer heftig da PS3 har mye mer hestekrefter er det jo ingen tvil om.

 

For å si det slik da så håper jeg virkelig dette er det siste spillet i serien. Så dem ikke melker det like mye som Halo serien...

 

Ang Dantes Inferno så er det settingen jeg tenkte på, det spillet er unikt mens når jeg spilte demoen av God of War 3 så virket det som en reprise fra dem tidligere spillene.

 

 

Veldig enig i det du sier, men det funker som bare fankern ennå, so why fix something that ain't broken?

 

:)

Lenke til kommentar

Likte demoen veldig godt. Man vet hva man får av God of War, og i dette tilfellet er det bare positivt. Flyten i kampene virker enda bedre, og volden er om mulig skrudd opp enda ett par hakk. Gleder meg til spillet kommer ut! Dante's Inferno? Mitt inntrykk var God of War light i en setting som på langt nær er så rik på muligheter som den greske mytologien.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble litt skuffet over frameraten i demoen. Hadde ikke trodd det skulle gå tregere enn ps2 spillene.

Ikke at jeg merket noe særlig til det, men tror ikke du trenger å være redd for at den er dårlig ved release. Optimalisering er nok noe de fokuserer mye på på slutten av utviklingen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...