Gå til innhold

Trailer: Deadly Premonition (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, før dere får opp håpet så burde dere ta en titt på review til IGN.

Måtte le når jeg så den videoen hvor man skal kjøre i rundt 10 minutter, og når man krasjer i den bilen forran har de bare lagt inn EN lyd. slik at denne lyden bare repeterer hver gang du er borti den. hahaha.

 

Latterlig spill.

Lenke til kommentar

Grafikkmessig ikke imponerende,ligner på Condemned:Criminal orgins.Men likte Condemned bra og håper dette blir like bra.For min del er tross alt ikke grafikken det viktigste.

Leste du i det hele tatt anmeldelsen på IGN og så videoen de la ut? Og karakteren dette spillet fikk var jo genial, 2 av 10. :rolleyes:

Hadde sikkert vært et OK spill med tanke på grafikk og slikt om det kom ut i 2004, men standarden er vesentlig høyere nå i 2010.

 

Blir garantert ikke noe kjøp fra min side, dette er bare latterlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grafikkmessig ikke imponerende,ligner på Condemned:Criminal orgins.Men likte Condemned bra og håper dette blir like bra.For min del er tross alt ikke grafikken det viktigste.

Leste du i det hele tatt anmeldelsen på IGN og så videoen de la ut? Og karakteren dette spillet fikk var jo genial, 2 av 10. :rolleyes:

Hadde sikkert vært et OK spill med tanke på grafikk og slikt om det kom ut i 2004, men standarden er vesentlig høyere nå i 2010.

 

Blir garantert ikke noe kjøp fra min side, dette er bare latterlig.

leste ikke anmeldelsen,2/10 var skremmende lavt ja så er litt usikker på kjøp.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...