mhm._InnleggNO Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 Har spilt AoE 2 MYE ja Men er det noen som vet hvor bra 3'ern holder seg i forhold?
Ehtirno Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Har spilt AoE 2 MYE ja Men er det noen som vet hvor bra 3'ern holder seg i forhold? Jeg orket ikke å komme meg gjennom demoen engang, så jeg vil si.. "not so good" Antakelig mer smak og behag men.
Carmack Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 (endret) Company of Heroes, mitt absolutt favoritt strategispill. Civ 4 er også ganske bra da Endret 21. februar 2010 av Carmack
Villanden Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Hvis du er på utkikk etter et intenst og vellaget WW2-rts: Company of Heroes Vil du heller være ute i verdensrommet, så kan du prøve: Sins of a Solar Empire Eller hvis du vil bygge byer, trade ressurser, etablere nye samfunn og slappe av: Anno 1404 Hver og en av disse titlene er geniale stategispill som har holdt meg foran skjermen i altfor mange timer.
Nøtte Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Ohh et strategispill... Hmm det måtte blitt men of war eller supreme commander spørs helt hvilket humør jeg er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå