head_hunter Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 (endret) Av alle trådene vi har "arvet" fra gamle gamer.no sitt forum var det en tråd som ble glemt. Det var screenshot tråden. Nå 1år (og 10 dager) etter forumet til gamer ble opprettet blir denne tråden gitt nytt liv. De samme enkle reglene gjelder. Regler Alle poster må inneholde bilde. Postes det mer enn 5 bilder må spoiler tagg brukes. Store bilder legges i spoiler. Alle bilder skal ha navnet på spillet i beskrivelsen Garrys mod med nye eksposiver, får deg til å lure på hvorfor eksplosjoner ser så stygge ut i hl2. Battle field 2 rett før jeg sa hade til stakkars camperen Battlefield 2. Pang pang Ground control II Endret 13. februar 2010 av Head_Hunter
Laland Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Seks runder tilsvarte seks seiere. Første gang jeg hadde spilt TrackMania på 364 dager, men jeg tok like mye av i dag som da. ^_^
hvo91 Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Mitt desidert beste MW2 øyeblikk ^^ Hva er det forresten den eksplosive pakken i Gmod bilde ditt er, Head_Hunter?
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Det finnes allerede en lignende tråd her. Stenges.
Anbefalte innlegg