Gå til innhold

Command and Conquer 4. C&C kun i navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilbakemeldings delen av forumet så forstod jeg det slik at de trakk den fordi den ikke var ferdig, om det gjelder nye innspill, rettskriving eller hva det nå er bryr meg ikke så mye.

 

Kan faktisk være litt spennende å se om det gjør noen forandringer også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

killeng, mulig å få lese den anmeldelsen?

Tja, vet ikke om de har fjernet den for en grunn.. Men siden den ligger fritt på google, så er det vel ikke så nøye.

 

http://74.125.77.132/search?q=cache:y5gt_CkiMHAJ:www.gamer.no/artikler/51291/anmeldelse-command--conquer-4-tiberian-twilight/+anmeldelse:+command&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no

 

Er vel EA som er ute og presser tenker jeg :p

 

Var det de eller noen andre som fikk en annmelder sparket for en tid tilbake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...