Ghaundan Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 I tilbakemeldings delen av forumet så forstod jeg det slik at de trakk den fordi den ikke var ferdig, om det gjelder nye innspill, rettskriving eller hva det nå er bryr meg ikke så mye. Kan faktisk være litt spennende å se om det gjør noen forandringer også
karakas Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 killeng, mulig å få lese den anmeldelsen? Tja, vet ikke om de har fjernet den for en grunn.. Men siden den ligger fritt på google, så er det vel ikke så nøye. http://74.125.77.132/search?q=cache:y5gt_CkiMHAJ:www.gamer.no/artikler/51291/anmeldelse-command--conquer-4-tiberian-twilight/+anmeldelse:+command&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no Er vel EA som er ute og presser tenker jeg Var det de eller noen andre som fikk en annmelder sparket for en tid tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå