Gå til innhold

Vinn Star Trek Online og film (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet Star Trek Online Betaen og må si at det er et virkelig godt planlagt MMO.

 

Ut i fra min erfaring, så trenger man ikke å bruke mye tid for å holde seg *på bølgen*.

 

Man faller jo selfølgelig tilbake, men ikke like mye som (Ren gjetting da, siden jeg aldri har spilt Wow) om tar en månders pause fra Eve Online for eksempel.

 

Star Trek Online er egentlig ikke så avansert heller.

Egentlig en "easy" versjon av Eve Online. (Når det kommer til lærekurve... ;) hehe )

Lenke til kommentar

Når ble release 5.Feb? Cryptic oppgir 2.Feb, noe som med tanke på at det bare finnes en server(park) skulle bety at dette var likt for hele verden. De fleste internasjonale sider, D2D, CDON, Play for å nevne noen sier 2.Feb som Cryptic! Noen få andre som Amazon og Game sier derimot 5.Feb!

 

Jaja, jeg sitter uansett med headstart fra 29.Jan, så får nå bare de mest uheldige etternølerne komme etter 5.Feb!

 

OBS: Om man har forhåndsbestilt og er rettighet spesielt utstyr som følge av dette (eller Collector's Edition i en eller annen form), så får man IKKE bruke dette før man har skrevet inn retail-key. Har ikke fått min retail-key fra D2D enda :(

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Når ble release 5.Feb? Cryptic oppgir 2.Feb, noe som med tanke på at det bare finnes en server(park) skulle bety at dette var likt for hele verden. De fleste internasjonale sider, D2D, CDON, Play for å nevne noen sier 2.Feb som Cryptic! Noen få andre som Amazon og Game sier derimot 5.Feb!

5. februar er kommunisert som europeisk utgivelsesdato i lang tid: http://www.startrekonline.com/node/490

 

Denne datoen er også gjengitt av den nordiske distributøren siden før jul.

 

Men jeg dobbeltsjekket med min pressekontakt nå, og de opplyser at datoen er endret til 2. februar for Norge og Norden. Retter artikkelen og databasen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...