OHJohansen Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Her får du en MP3-spiller med knallgod lyd ? og som er enkel i bruk. Les saken her
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Da må jeg hatt en gammel versjon av denne, i pakken min fulgte ikke med fly-plugg og mp3 til stereo plugg, eller veldig fornøyd med den. Kunne dog tenkt meg andre headsett da jeg bruker disse på trening og de faller av når jeg begynner å svette litt, på en annen side vil jeg dog ikke få støy-reduseringen.
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Kjøpte denne på Elkjøp før jul til 1945.- Bra lyd, bra batterilevetid og presis styring av musikkvalg er positive sider. Bruker man den på wlan, så er det enkelt å trykke på youtube for å få opp musikkvideo av sangen man hørte på i f.eks .mp3. Ellers er nettleseren ubrukelig. Bruker mest Koss porta pro, men de medfølgende pluggene er OK og kjekke å ha når man ikke gidder å ha med seg ørevarmerne Alt i alt er jeg meget positiv til spilleren. Kjøpte den ikke for å surfe med anyway.
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Vil noise canceling virke med headsett av typen koss porta pro?
Anbefalte innlegg