Gå til innhold

Se filmene dine på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Alle konverteringsprogrammer som konverterer til MP4/MGEP4 funker til iPhone, og det er jo så og si alle. Er ikke helt sikker på om iPhone spiller av 3GP.

Lenke til kommentar

Videora iPhone Converter er gratis, og fungerer for alle enheter som kan spille av MP4. Såvidt jeg vet gjelder det de fleste enheter på markedet, selv om jeg kan ta feil her. Video på telefonen har reddet mang en kjedelig busstur, og ingenting slår følelsen av å ha en håndfull fremmede til å stirre på seg fordi en ler seg skakk av det som skjer på den lille skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Videora iPhone Converter er gratis, og fungerer for alle enheter som kan spille av MP4. Såvidt jeg vet gjelder det de fleste enheter på markedet, selv om jeg kan ta feil her. Video på telefonen har reddet mang en kjedelig busstur, og ingenting slår følelsen av å ha en håndfull fremmede til å stirre på seg fordi en ler seg skakk av det som skjer på den lille skjermen.

De har veldig mange programmer som er dedikert til forskjellige telefoner og lignende, blant annet PSP, iPod, SE mobiler osv.

Lenke til kommentar

Jeg har lasta ned AVC for både PC og mac og alt funker bra på PCn, men på mac vil ikke programme(ne) virke. Med èn gang jeg trykker på "convert", så får jeg beskjed om at programmet ikke virker. Det er litt undelig siden det er en nokså billig mini-PC. Problemet er at mini-PCn ikke egner seg for bruk av AVC, og den er dessuten ikke min...Er det noen som har noen gode råd ?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...