Gå til innhold

Fortsatt liv i Duke Nukem Forever?


Anbefalte innlegg

Det bildet virker litt fake...

 

Duke nukem har da aldri på seg maske og masse fancy spec-ops tøy? Ser ut som en montasje.

 

Og strålen eller hva det er går litt skjevt i forhold til våpenets posisjon, selv om det er et evt rekyl..

 

Gir meg intrykk av å være litt fan-skapt bare for å skape (falske?)rykter.

 

Kan jo håpe da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært utrolig kult med en skikkelig remake av Duke Nukem 3D. Har lenge fulgt med på hva som skal skje med Did Not Finish. Da jeg så den "nye" traileren til spillet må jeg si jeg ble ekstremt skuffet. Det var som og se en Doom 3 klone med andre teksturer, bildene jeg så for 10 år siden virket mer lovende. Men man får vel bare håpe, atter en gang :p

 

 

 

 

 

det har kommet ut en remake. av duke nukem 3d. kun oppdtatering av grafikken. legger med en link til en artikkel om det hvor det er andre linker til hvordan du kan laste det ned.

er noen bilder i artikkelen også. er ike hverdens beste grafikk på updateringa men bedr en ingen ting.

 

http://www.spillmagasinet.no/article2664069.ece

Lenke til kommentar

Jeg håper i det lengste. Når jeg leser om hvor nær de var en utgivelse, er det forferdelig synd hvis det aldri blir gitt ut.

Kan liksom ikke se for meg at de bruker DELETE-knappen på kode som de har brukt 13 år på heller, noe må de vel finne på med den koden.

 

Og jeg skiter i om grafikken er utdatert, spillbarhet over grafikk anytime.

 

Please 3DRealms, gi ut det dere har, ikke minst av respekt for oss som har ventet siden 1998!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...