Gå til innhold

Forumoppgradering Torsdag 07.01.2010


Anbefalte innlegg

Førstkommende torsdag (07 Januar) kommer vi til å oppgradere forumprogramvaren til nyeste versjon.

Dette innebærer at forumet ikke vil være tilgjengelig fra rundt klokken 08:00 til oppgraderingen er fullført.

Forumet vil sannsynligvis være oppe igjen klokken 09:00.

 

 

Grunnen til at vi oppgraderer er at den nyeste versjonen inneholder en rekke bugfikser og sikkerhetsforbedringer. Blant annet dette: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10091

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:(

 

Dette gjelder altså Internet Explorer 8 i kompabilitetsmodus.

 

Er det noen som har IE7 som kan teste hvordan det ser ut der?

 

 

 

 

For ditt vedkommende Cloudemyx løser du dette ved å trykke på kompabilitetsknappen mellom adresselinjen og refresh-knappen.

Lenke til kommentar

Jeg la merke til at jeg slapp å trykke på den knappen flere ganger. Jeg trykket bare på den en gang og har ikke fått det problemet igjen. Det kan jo hende at jeg får det problemet igjen når jeg skrur av dataen og besøker forumet igjen i morgen eller går ut av internett og kommer tilbake senere at jeg kanskje må bruke den knappen igjen. Ikke noe sånn veldig pes med det egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg la merke til at jeg slapp å trykke på den knappen flere ganger. Jeg trykket bare på den en gang og har ikke fått det problemet igjen. Det kan jo hende at jeg får det problemet igjen når jeg skrur av dataen og besøker forumet igjen i morgen eller går ut av internett og kommer tilbake senere at jeg kanskje må bruke den knappen igjen. Ikke noe sånn veldig pes med det egentlig.

Du skal ikke få det, det lagres til neste gang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...