saladin waits for alice Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Den nye driveren til ati kort øker performance rate til crossfire oppsett og vanlige kort. Angående grafikken til darksiders, det er meningen at det skal være litt rå tegneserie look, kamera skal være mulig å fikse på options/settings eller så må du endre sensitiveten til musa de.
Licht Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har spillet på konsoll, og er veldig glad i det - men jeg har tenkt underveis at dette må være nokså forferdelig å spille på PC, med mindre man har en mus med ørten lett tilgjengelige knapper.
AltF4 Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Har du sett om det er mulig å gå inn i options og skifte på knappe-oppsettet der inne? Har ikke sett etter akkurat det, men har vært i options og har ikke lagt merke til det i hvert fall. Jeg vet ikke om det er lagt opp for å bruke Xbox 360 kontroll på PC versjonen men jeg vil tro det, så istedefor og kjøpe det på konsoll så kan du kjøpe en xbox 360 kontroll med ledning. Har det selv og det fungerer utmerket på mange spill Edit: Du får kjøpt en sånn kontroll her http://www.play.com/...er/Product.html for 17.99 GBP. Har lagt merke til at det er faktisk litt vanskelig og finne kontroll med kabel i norske butikker merkelig nok... Det var jo også en idé, dessverre støtter ikke dette slik kontroll ser det ut til. Jeg har spillet på konsoll, og er veldig glad i det - men jeg har tenkt underveis at dette må være nokså forferdelig å spille på PC, med mindre man har en mus med ørten lett tilgjengelige knapper. Det har jeg forsåvidt, men programmet til å stille inn museknappene har ikke Win 7-drivere så det faller igjennom. Var dette som var den opprinnelige tanken min, men nå må jeg altså klare meg uten.
xxTJxx Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 -snip- Ifølge Steam så er Darksiders "controller enabled"
Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det skal støtte Xbox 360 kontrolleren ja. Står i denne anmeldesen også i det tredje siste avsnittet http://www.atomicgamer.com/articles/1126/darksiders-pc-review Endret 23. oktober 2010 av nouse4aname
AltF4 Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Takk for hjelpen folkens! Fant drivere til musa mi i går og skal prøve med den igjen. Vegrer meg for å kjøpe enda en kontroll, trenger de liksom ikke så ofte - har tross alt bare to hender jeg også
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Nett ferdig med dette spelet. Terningkast 5/6: Spelet er rett og slett jævlig bra!!! Hack 'n slash-Zelda på sitt beste. Håpar på oppfølgar! Helt enig. Zelda er en 6'er i min bok. Det var liksom noe som ikke fylte opp hele glasset med dette spillet. Brukte 14 timer på normal. Prøvde litt på apocalyptic, men det er utrolig mye vanskeligere
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Det var jo også en idé, dessverre støtter ikke dette slik kontroll ser det ut til. Jeg hadde noen problemer med å bruke en XBOX kontroll på pc. Kontrollen må være plugget i når du starter opp spillet, og du må ikke bruke mus og tastatur før du begynner å bruke kontrollen. Og spillet har forresten en tendens til å få et problem å må lukkes hus du bruker Alt+TAB
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Jepp, alt-tabbing har jeg funnet ut at er et problem. Kontrolleren er ikke lenger så vrien ettersom jeg har lagt til Alt og Caps Lock på musa, men den er fortsatt ikke bra. Et annet problem jeg har med Darksiders nå er designet av enkelte verdener. Jeg har tatt ut den andre store bossen, og på vei hjem fant jeg ut at jeg skulle gå litt tilbake til tidligere områder for å hente ting jeg ikke har kunnet hente før, så jeg dro til katedralen - dessverre er det slik at jeg i et mindre oppmerksomt øyeblikk gikk ned i den hula hvor du får kastestjerna, og litt sur og skuffet må jeg innse at det ikke er mulig å komme seg opp derfra igjen når man først har løftet plattformen en gang (som man gjør når man skal sloss mot Tiamat). Håpløst design.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå