Gå til innhold

3D Dot Game Heroes (Diskusjonstråd)


Steve Vice

Anbefalte innlegg

3D Dot Game Heroes

3D_Dot_Game_Heroes_JPNBox.jpg

 

Utvikler: Silicon Studio

Utgiver: From Software (Japan), Atlus (Nord-Amerika)

Platform: PlayStation 3

Utgivelses datoer: November 5, 2009 (Japan), May 11, 2010 (Nord-Amerika)

Sjanger: Retro/Action-adventure

Spillmoduser: Single-player

 

3D Dot Game Heroes er som et kjærlighetsbrev til gamle retro-spill og spesielt Zelda og dens kloner. Spillet er allerede ute i Japan og kommer til USA i Mai 2010. Spillet har et veldig unikt utsende hvor de rett og slett har forsøkt å gjenskape sprites til 3D-modeller. Man kan bygge (ja bygge) sin egen karakter, mye likt hvordan man tegner en sprite.

 

Spillet er forholdsvis importvennlig for de som ikke greier å vente til det kommer med 100% engelsk tekst i USA, men som man kan se utifra previewer av spillet så er det mye engelsk i spillet allerede. Det man ikke vil få med seg er dialogboblene, og man må lære seg hva som betyr ja og nei for å aktivere diverse ting. Jeg personlig kommer til å vente til spillet kommer ut i USA i Mai og bestille det da.

 

Gamespot Preview

 

 

Bilder

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

3ddgh04.jpg

3ddgh06.jpg

3ddgh18.jpg

 

Informasjon:

Endret av Steve Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Her får man se litt av begynnelsen på spillet, i videoen får man også se hvordan man kan lage sin egen karakter helt som man selv måtte ønske, det er en av de tingene jeg gleder meg sykt til ved spillet.

 

EDIT: hmm ser ikke ut som den last inn så legger til en link 3D Dot Game Heroes gameplay og character creation

Endret av Steve Vice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så fantasktisk simpelt ut med fantastisk gameplay og ser att det er Atlus som står for utgivelsen så da blir det vell slik som med Demon Souls att man må importere dette. Tenker jeg kjøper dette på videogameplus.ca

Ja det blir nok det for meg også. Spillet har ingen dato i Europa så vidt jeg har fått med meg, det blir vel for smalt for "casual-europa".

Endret av Steve Vice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Har spillt en times tid nå og gjort ferdig det første tempelet, og må si jeg liker det veldig godt. Det minner enormt om Zelda. Du åpner kister, får nøkler til å låse opp de låste dørene, finner et item i hvert av templene (regner med det siden jeg fikk et i det første) og møter en boss på slutten. Fant også et glass, akkuart som i Zelda. Det virker veldig bra og sjarmerende. Måtte le da jeg møtte på en kar som ga meg et par sko, for han sa det på akkurat samme måten som når du får noe nytt i Mega Man. 2 get equipped - with item 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...