Gå til innhold

HTC Tattoo vs. HTC Hero


jofa1960

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte selv Tattoo for en måned siden og er strålende fornøyd.

Skjermen fungerer utmerket til mitt bruk, bruker alle funksjonene på mobilen.

 

Jeg kjøpte selv Tattoo for å teste ut Android, hadde ikke lyst å bruke 4000 + kroner på et system jeg kanskje ikke ville like.

 

Jeg vil anbefale deg å teste Tattoo i en butikk, trykk litt på skjermen, og se om det fungerer for deg, for skjermen er den største forskjellen på mobilene.

Tattoo har også radio, noe Hero ikke har.

Du har også mulighet for å designe egne deksel til Tattoo, hvis det skulle interessere deg.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte selv Tattoo for en måned siden og er strålende fornøyd.

Tusen takk for informasjonen.Jeg brukte en Imate/Qtek 9100 for noen år siden og var fornøyd med denne. Er litt spendt på bruken av Android i forhold til WM. Har tatt sjansen på å bestille meg en. Du får ha en riktig GOD JUL!

Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Nå må det nevnes at en annen negativ ting med Tattoo er at skjermen har lav oppløsning. Det høres kanskje ikke så veldig negativt ut, men det gjør at mange av programmene i Market ikke vil fungere (de er ikke der).

 

Det er ikke noe farlig å bestille slik fra nettet. Hvis du ikke er fornøyd kan du benytte deg av angrerett innen 14 dager.

Endret av Program
Lenke til kommentar

Nå må det nevnes at en annen negativ ting med Tattoo er at skjermen har lav oppløsning. Det høres kanskje ikke så veldig negativt ut, men det gjør at mange av programmene i Market ikke vil fungere (de er ikke der).

 

Det er ikke noe farlig å bestille slik fra nettet. Hvis du ikke er fornøyd kan du benytte deg av angrerett innen 14 dager.

Takk for innspillet. GOD JUL! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kjøpte selv en tattoo (over nett heldigvis) og leverte den sporensk inn igjen når jeg fant ut at oppløsningen den kjører kun var forenelig med en andel av apps som var lagt ut på droid markedet, flere av de som manglet var selvfølgelig de jeg hadde mest lyst på.

 

Sitter nå og venter på en HTC legend, men har hørt mye godt om hero.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv en tattoo (over nett heldigvis) og leverte den sporensk inn igjen når jeg fant ut at oppløsningen den kjører kun var forenelig med en andel av apps som var lagt ut på droid markedet, flere av de som manglet var selvfølgelig de jeg hadde mest lyst på.

 

Sitter nå og venter på en HTC legend, men har hørt mye godt om hero.

 

Jo, det stemmer at mange av programmene på Android Marked ikke er gjort tilgjengelige for Tatto sin lavere oppløsning. Men jeg har lastet ned de programmene jeg ønsker fra andre nettsider (google litt så finner du andre kilder) og de fleste funker like godt på Tattoo. Jeg har hatt samme problem med min Hero, dette er fordi Android Marked på Norsk suger! Kun gtatis programmer ligger der så utvalget er veldig begrenset..

 

Så jeg ville ikke latt det med Android Marked hindre meg fra å kjøpe Tattoo!;0)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...