Gå til innhold

Anmeldelse: The Saboteur (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal definitivt sjekke det ut. Ble ikke overrasket av karakteren. Hadde forventet noe slikt fra når jeg så de første gameplay-snuttene. Uansett så blir jeg aldri lei av å gi nazistene en god lekse :ph34r:

Skrevet

Hvis du har ati-kort bør du PRØVE det før du eventuelt kjøper. Mange, inkludert meg selv, klarer ikke kjøre spillet ordentlig...Det er visst en fix på veg, men inntil den kommer er det ikke spillbart, dessverre.

Skrevet

Har selv runnet spillet med ATI kort. Framraten gikk opp og ned hele tiden, helt til jeg skrudde av post process filters i innstillingene, da gikk spillet så og si smertefritt :)

Enig med anmeldelsen btw.

Skrevet

Synd at ATI eiere må vente på en "fiks" for å spille favorittspillet sitt knirkefritt.Dette er noe jeg har sagt mange ganger før og blitt hudflettet her inne ; Når man kjøper et ATI kort er det alltid en sjans for at spillet du skal spille ikke fungerer som det skal.

Skrevet

jeg venter nok til Mafia II i steden. det er iallefall finpusset på...wink.gif

Litt dumt å si siden det ikke er ute enda.....

Synes The Saboteur virker bra og det får generelt bra omtale ser det ut som, blir nok å plukke opp dette på Play.com når det går under 200kr.

Skrevet (endret)

#Fix 1-ATI CARD USERS

1- open game from saboteur.exe

2- Alt+Ctrl+delete Go to ur task manager under the processes Tab find Saboteur.exe

3-Right Click on it and select set priority and change it to Real Time

4- Right Click again on saboteur.exe and choose Set affinity and mark CPU1 only ... For quad core Mark cpu3 only

5- go back to game should be fixed .

Endret av Hugo
  • 5 uker senere...
Skrevet (endret)

For de som eventuelt ikkje har fått med seg dette enno, så er patch til pc ute. Det er nå spelbart.

Endret av Sverre
Skrevet

For de som eventuelt ikkje har fått med seg dette enno, så er patch til pc ute. Det er nå spelbart.

Er det da "beta"patchen på 13.2 Megabyte du snakker om? Prøvde den selv men fungerer fortsatt ikke :/

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...