Maskinfører Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): Ned på havna det er den beste de har smakt se tråden til @Maskinfører etter på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 @Sviskepott etter Ja 😀 1
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (((Ned på havna )))må dessverre skrives her da sorry @Maskinfører da blir paul c mccartney linda c mccartney cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED er nede på havnen og får vite at vi har hatt en liten pause fra forumene i dag, men vi er tilbake nå. 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): (((Ned på havna )))må dessverre skrives her da sorry @Maskinfører da blir paul c mccartney linda c mccartney cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Nede på havna ja 😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Maskinfører er nede på havnen, og vi ønsker deg en fin og god kveld.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ned på havna sitter litt til i da angsten er nesten over nå,,,, til den kommer neste gang da 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden MR SPEED er nede på havnen, og vi er glade for at du kommer og besøker oss her.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Cia er nede på havna og blir nedrent av sultne forumfolk. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden N-4K0 er nede på havnen og vi har servert deg nattmat her på havnecafeen vår.😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sa noen nattmatt her nede på havnen hvor de trivelige C&C nynner fine sanger mens de rydder og serverer. 💚💚 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott er nede på havnen og nå serverer vi Grytidligmorgenfrokost.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Takk! Jeg trenger påfyll kan jeg kjenne. Kan jeg få bestille et stykke brød med MYE pålegg på? Jeg har lyst på steik, faktisk...med remulade og litt grønnsaker ved siden av. Lar det seg gjøre? Hilsen kjøttsulten Sviske. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi sier at nå er bestillingen din servert.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Åååå, kjære vene for et mirakel av et smørbrød! 😍 Dette her skal jeg kose meg lenge med nede på havna, sammen med C&C, mine velsmakende venner...og DET ble kanskje litt feil, men la gå. Vi forsår hva jeg mente. 🤣 Endret 4 timer siden av Sviskepott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå