Gå til innhold

ps3 pakker


Anbefalte innlegg

jeg var innom lefdal i dag og så at de hadde en pakke med ps3 slim,250gb hdd og Uncharted 2 til 3700kr.er det et bra kjøp?.

har vurdert og kjøpe meg en ps3 en stund,selv om jeg har en xbox360 også.det er en del spill på ps3 som kunne vært greit og spille som mgs4 og killzone2 og første Uncharted.de spillene får man ganske billig.jeg vet at Uncharted 2 har fått bra annmeldelse,men er Uncharted noe bra?

jeg kjøpe meg xbox360 pga gears of war når det kom ut i 2006.jeg har ikke angret på jeg kjøpe meg en 360.er Uncharted 2 en slik konge spill som anmelderne sier?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja Uncharted 2 er det beste man finner av spill på markedet denne generasjonen, ingen er i nærheten av å gitt meg så mye som Uncharted 2 gir meg :)

Så på Siba.no før at dem hadde den pakken for 3500kr, men vet ikke hva den ligger på der nå. Synes det er billig med PS3 jeg, se hva du får da, gratis nett, masse tjenester, Blu-Ray spiller, Uncharted 2 og mye mer :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Vet jeg kommer til å få mange heftige ord mot meg nå vi vet jo all hvordan stormen ble da Gamer.no anmeldte spillet men Uncharted2 er ikke noe bra spill men har kanskje den beste grafikken så langt denne generasjonen men heftig grafikk er ikke synonymt om ett spill er bra eller ikke.

 

Uncharted 2 er en salig suppe med elementer fra andre spill og siden det er så mange elementer fra andre spill så blir de elementene som er tatt med ikke noe særlig vellykket heller. Du får veldig mye Gears of war, du får litt Splinter Cell, en god del Tomb Raider. Fokuset i U2 er mye mere på skyting enn hva som er tillfellet i nr 1 av serien og min oppfatning er att Uncharted 1 er ett mye bedre kjøp og det er også veldig billig.

 

Så min anbefalling blir da, kjøp deg en PS3 for det er en bra konsoll og kjøp spillene MGS og U1 og heller vent med U2 hvis du føler for dette ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Elkjøp og Lefdal selger i alle fall PS3-en med 250GB HDD til 2995,-. Spillet får du til 499,- de samme stedene.

Sikker på det ikke er 120gb utgaven. Var nemlig innom de butikkene i helgen og da hadde de bare 120gb til den prisen. Det var ikke mulig å få 250gb uten å kjøpe en pakke deal.

 

Når det er sagt så var det spaceworld som hadde den billigste PS3 maskinen. 120gb til 2777,- Pluss spillet til 499, så har du en ganske fin pris på det.

 

Tviler på du trenger mye større disk en 120, skulle det imidlertid være et problem, så er det ikke vanskelig å skifte, heller ikke på den nye slim modellen.

Lenke til kommentar

Elkjøp og Lefdal selger i alle fall PS3-en med 250GB HDD til 2995,-. Spillet får du til 499,- de samme stedene.

Sikker på det ikke er 120gb utgaven. Var nemlig innom de butikkene i helgen og da hadde de bare 120gb til den prisen. Det var ikke mulig å få 250gb uten å kjøpe en pakke deal.

 

Når det er sagt så var det spaceworld som hadde den billigste PS3 maskinen. 120gb til 2777,- Pluss spillet til 499, så har du en ganske fin pris på det.

 

Tviler på du trenger mye større disk en 120, skulle det imidlertid være et problem, så er det ikke vanskelig å skifte, heller ikke på den nye slim modellen.

 

Jeg skrev ikke at det var pakke, men konsoll og spill hver for seg.

Lenke til kommentar

Vet jeg kommer til å få mange heftige ord mot meg nå vi vet jo all hvordan stormen ble da Gamer.no anmeldte spillet men Uncharted2 er ikke noe bra spill men har kanskje den beste grafikken så langt denne generasjonen men heftig grafikk er ikke synonymt om ett spill er bra eller ikke.

 

Uncharted 2 er en salig suppe med elementer fra andre spill og siden det er så mange elementer fra andre spill så blir de elementene som er tatt med ikke noe særlig vellykket heller. Du får veldig mye Gears of war, du får litt Splinter Cell, en god del Tomb Raider. Fokuset i U2 er mye mere på skyting enn hva som er tillfellet i nr 1 av serien og min oppfatning er att Uncharted 1 er ett mye bedre kjøp og det er også veldig billig.

 

Så min anbefalling blir da, kjøp deg en PS3 for det er en bra konsoll og kjøp spillene MGS og U1 og heller vent med U2 hvis du føler for dette ved en senere anledning.

 

Du sier at det er dårlig fordi det låner mye fra andre spill?

Det er som å si at dekningsystemet i Gears of War er dårlig fordi det ikke var de som fant det opp?

 

Uncharted 2 er et kongespill. Det finnes kun sære innvendinger mot det.

Lenke til kommentar

Er det ikke mye billigere å kjøpe en med mindre harddisk, og så senere oppgradere den selv hvis nødvendig?

 

Syns 250gb var mye å måtte ha i en PS3, men nå har jeg ikke en selv.

 

All den tid 120GB koster 2795,- og 250GB koster 2995,- så er svaret nei. (En Samsung SpinPoint M6 250GB 5400RPM koster 375 på Komplett).

Lenke til kommentar

For bittelitt sida, hadde www.pixmania.com en pakke med PS3 250GB, og Uncharted 2, til 3051,- om jeg ikke husker feil.

Var litt usikker på åssen den sida var, men broren min slo til på den pakka, og alt gikk fint.

 

Nå har de en pakke med samme PS3, bare at spillet er Assasins Creed 2, til 3051,- med frakt og en hdmi kabel blei det vel 3350,- ca.

 

EDIT: Så nå at de har den pakka enda!

 

http://www.pixmania.com/spill-ps3-slim-250-gb-uncharted/nono3799097_jvart.html for Uncharted 2

 

http://www.pixmania.com/spill-playstation-3-assassin-s/nono3799094_jvart.html for Assasins Creed 2

 

Var forøvrig, 10, og 11kr mer enn jeg trodde ;p

 

Ikke halvgærli spørr du meg, så nå venter jeg spent :)

 

Verdt å sjekke ut!

Endret av Janse07
Lenke til kommentar

 

Du sier at det er dårlig fordi det låner mye fra andre spill?

Det er som å si at dekningsystemet i Gears of War er dårlig fordi det ikke var de som fant det opp?

 

Uncharted 2 er et kongespill. Det finnes kun sære innvendinger mot det.

 

Nei jeg sier utførelsen av den de låner fra andre spill er dårlig, i og for seg ikkeno galt å låne fra andre tittler hvis dette blir gjort på en tilfredstillende måte men min oppfatning er att Uncharted 2 feiler på å maksimere på dette området. Grafikken er bra, historien er bra men faller ned som stein på disse elementære punktene. Det er tross alt en grunn til att Gamer.no ikke svelget hele hypen og ga spillet akkuratt den karakteren det fortjener.

 

Hva du og andre mener om Uncharted 2 er for meg likegyldig. Jeg bare skriver hva som er min oppfatning og klarer du ikke å godta den så har jeg ikke noe mere å legge til.

Lenke til kommentar

Godt at jeg ikke stoler på gamer.no da wacked, gir alltid dårligere til PS3 spill, måtte bare få sagt det ut... Eurogamer.net, IGN er dem jeg stoler aller mest på, dem sidene tør ihvertfall gi gode karakterer til PS3 spill og

 

Gå for en PS3 du, enten du finner pakkeløsning eller ikke, du vil ikke angre ;)

Lenke til kommentar

Godt at jeg ikke stoler på gamer.no da wacked, gir alltid dårligere til PS3 spill, måtte bare få sagt det ut... Eurogamer.net, IGN er dem jeg stoler aller mest på, dem sidene tør ihvertfall gi gode karakterer til PS3 spill og

 

Gå for en PS3 du, enten du finner pakkeløsning eller ikke, du vil ikke angre ;)

 

Dette er det jeg vil kalle trolling.

Lenke til kommentar

Nei, fortsatt like enkelt å skifte HD i PS3 Slim også.

 

Når det gjelder den UC2-pakken så kostar vel den 3495,- på Elkjøp no? Den billigaste Slim 250 GB får du for 2890,- no, så då er det vel ein OK pris. (Berre konsollen kostar 2995,- hos Elkjøp.)

 

Noreg har stort sett langt igjen i forhold til f.eks Storbritannia. Der er det verkeleg konkurranse blant fleire av butikkane som gjer ein del verkeleg gode konsoll-bundles og prisar.

Lenke til kommentar

Ja Uncharted 2 er det beste man finner av spill på markedet denne generasjonen, ingen er i nærheten av å gitt meg så mye som Uncharted 2 gir meg :)

Så på Siba.no før at dem hadde den pakken for 3500kr, men vet ikke hva den ligger på der nå. Synes det er billig med PS3 jeg, se hva du får da, gratis nett, masse tjenester, Blu-Ray spiller, Uncharted 2 og mye mer :D

 

 

vent vent,sa du at uncharted 2 har det beste av denne generasjonen,du må være hardcore fan for spillet. Men når FF13 og GOW3 og gt5 kommer så vil du si noe helt annet.

Lenke til kommentar

sier igjen FF13 og GT5 og GOW3 jeg.de kommer til og gruse uncharted og alle andre spill.

 

Jeg stoler heller ikke på gamer.no reviews,heller ingen andre. Og basere seg på og kjøpe spill gjennom review er latterlig,gir IGN 10 i skår,oo det må være bra siden en internet side gir full skår så må det være bra.

 

Jeg hadde funnet den billigste ps3 pakka som er og kjøpt den,drit i hvor stor hdd den er på,det kan man kjøpe for en billig penge uansett.Dessten så er 120gb nok uansett.

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...