Gå til innhold

Festtips


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal ha min første fest på fredag, har ikke hatt muligheten før pga foreldre, men nå blir jeg endelig alene hjemme ;)

 

Dermed vil jeg gjerne ha tips fra dere - hva skal til for at det skal bli en vellykket fest?

Jeg er selv 17 år, så aldersgruppen blir nok sånn cirka 15-19.

Drikkeleker, klinesanger, tips og diverse - kom med det, vil ikke at dette skal bli en "kjip fest"...

 

Det fins sikkert lignende tråder, men det driter jeg i :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjem alle knusbare gjenstander som din mor er sinnsykt glad i.

 

Ikke si til all slags folk du ikke kjenner at du skal ha hjemme alene fest (festen bli fort kjip når ukjente gærninger går på do i potteplantene).

 

Pass på å ha litt forskjellig musikk, slik at alle får litt av det de liker.

 

De rolige sangene(alle sammen) sparer man til slutten av festen, så slipper folk å sovne helt ved starten

Lenke til kommentar

YBD: Eg kan si det at det kommer til å gå til helvete. Du kommer ikke til å klare å slappe av mens resten av folket blir fullere og fullere og begynner å søle og jubbe røyk overalt. Anyways eg vet ikke kordan det er i resten av landet men på de festene eg gikk på var det alltid dobbelt så mange som egentlig skulle komme og halvparten er ukjente folk og folk som er ute etter å stjele/lage faenskap.

 

Det kan jo hende at det går greit med det er sjelden det har skjedd med meg og mine venner.

 

Edit: Du kan jo invitere meg så kan jo eg være "vakt" :D

Lenke til kommentar
YBD: Eg kan si det at det kommer til å gå til helvete. Du kommer ikke til å klare å slappe av mens resten av folket blir fullere og fullere og begynner å søle og jubbe røyk overalt. Anyways eg vet ikke kordan det er i resten av landet men på de festene eg gikk på var det alltid dobbelt så mange som egentlig skulle komme og halvparten er ukjente folk og folk som er ute etter å stjele/lage faenskap.

 

Det kan jo hende at det går greit med det er sjelden det har skjedd med meg og mine venner.

 

Edit: Du kan jo invitere meg så kan jo eg være "vakt" :D

 

fulle vakter funker som regel ikke :D

Lenke til kommentar
kjøp inn to 5-liters dunker med hjemmebrent pluss 25 flasker ICE å du har liv

Jeg skal ha en vellykket fest, ikke en spy-på-teppene konkurranse. Har ikke behov for å kjøpe meg venner, drikke får folk koste selv.

 

Du kan jo invitere meg så kan jo eg være "vakt"

Gidder du å stå edru i døren hele kvelden så er det greit for meg. Kommer du fra Bergen for å prøve deg på jentene fra Os, kan du la være.

 

 

Tar gjerne i mot flere tips fra folket :)

Lenke til kommentar

YBD: åh! er du blitt gammel nok til å ha fest hjemme? :wink: nice!

 

jeg vil anbefale deg å gjemme vekk alt som har no stor verdi, enten det er verdt mye penger, eller betyr mye for familien.

 

eventuelt barskap bør tømmes og innholdet gjemmes et annet sted. det er alltid noen som klarer å finne nøkkelen eller får det opp.

 

pass på så ingen ringer sextlfer med hustelefonen deres=P

 

nok sitteplasser er nok lurt. hvor kjipt er det ikke å komme på fest for å måtte sitte på gulvet? glass er og lurt å ha nok av. vanlige glass, ikke dyre! kjipt hvis folk begynner å blande drinker i vinglass og slikt..

 

kjøp inn et par poser med saltstenger/potetgull, og håp på at folk spiser det i stedet for å knuse saltstengene inn i det persiske teppet til din mor.. (ok.. min mor.. )

 

ha klar et par kortstokker, alltid noen som kan en kortdrikkelek!

 

forskjellig musikk, som nevnt ovenfor! lurtlurt! hvis du kjenner alle som kommer, så vet du muligens litt om åssen musikk de forskjellige liker.

 

hvis du skal bruke cder som du har orginale, brenn dem heller først. riper og hakker er alltid kjipt på orginale saker.. og fulle folk kanke behandle cder..

 

er kanskje lurt å stenge ned pcen for sikkerhets skyld, i tilfelle noen skulle få lyst til å leke seg på den.

 

og ja. sist men ikke minst.. ikke drikk deg drita selv.. da går det aldri bra. husk å låse døra og få med alle ut før dere ev. går på byen og ikke spill så høy musikk at naboene klager, ringer purken og purken ser at det er 15 åringer som ligger på gulvet og gliser med spritflaska i handa.. :D

Lenke til kommentar

Mitt beste tips er å kun invitere folk du kjenner godt og stoler på. Bedre med en liten intim fest enn en svært fest med tusenvis av ukjente og fulle folk. Du må også være forberedt på å bruke minst et par timer dagen etter på rydding og rengjøring, og husk å lufte huset godt. Foreldrene dine blir nok ikke glade hvis huset lukter øl, sprit, røyk og eventuelt en annen type røyk :lol:

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal ha min første fest på fredag, har ikke hatt muligheten før pga foreldre, men nå blir jeg endelig alene hjemme ;)

Er det din første fest, be kùn venner!

"Fjortissfyll" er det ikke mange som liker noe særlig!

Pass på at det er har blandevann, tob., snus, ect.

Drikkeleker finner du Her..

Pass på¨at det ikke blir homsefest (be mest jenter) ellers kan ryktene gå fort om deg, og festene dine..

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...