Gå til innhold

Bugs og juks i MW2 til konsoll?


Anbefalte innlegg

Det finnes Wallhack, Radar, Autoaim (HS), Autotrigger (skyter med en gang) ++ Har du alt dette kan du bare løpe rundt og hacken gjør resten.

 

Sett folk med 150 på 0 med en slik hack. Med en gang noen er i Line of sight så er de død, om de er 2 meter unna eller 200, om de er forann eller back. Du ser det veldig godt siden musen hopper og ikke sklir slik som den gjør hos en legit player. Den skyter til og med igjennom vegger, og alle skudd blir headshots. Helt latterlig. Skulle gjerne linka, men vil ikke inspirer folk til å cheate, siden det er reklame for de som faktisk selger slike ting.

 

Du må ihvertfall være en stor taper for å bruke slike ting. Noen av de er veldig lett å se, men å bevise at noen har wallhack og radar er litt vanskeligere, selv om det ikke er umulig.

 

Om jeg ikke tar helt feil var denne tråden om hacking og bugs til konsoll, og hackene du ramset opp er utelukkende for pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjedde samme med Gears 2, totalt uspillbart med amerikanere, virker som du må være amerikaner for å best mulig connection, tragisk... Den filmen tror jeg spilleren jukser til det griner, er bare skaffe seg noe uoffisielt cheatestick så er du inne i det ;), simple as that.

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Pff skjønner ikke hvorfor dere faktisk tror han cheater! Det er faktisk noen folk der ute som har spilt Cod4 noelunde konstant helt siden release, så tror det er mer snakk om skills enn cheats.

 

 

Ingen er så gode....en må SE målet en skal skyte. Han fyren skyter jo hytt og pine uten at en ser noen...

Lenke til kommentar

Jeg fyrte av i hytt og pine i Gears of War da jeg spilte et aktivt, og jaggu føk det ikke også inn en hel masse kills. Uansett er en montage en samling av en spillers beste prestasjoner, og er klippet sammen av flere timers spilling. Dette er nok langt ifra slik han presterer i hver kamp. Det er en montasje.

Lenke til kommentar

Pff skjønner ikke hvorfor dere faktisk tror han cheater! Det er faktisk noen folk der ute som har spilt Cod4 noelunde konstant helt siden release, så tror det er mer snakk om skills enn cheats.

 

 

Ingen er så gode....en må SE målet en skal skyte. Han fyren skyter jo hytt og pine uten at en ser noen...

Hvis du har spillet på pc, så skal jeg vise deg at mye av skuddene han tar er ez-cake. :)

Lenke til kommentar

Dette er vel ikke en direkte cheat, men heller en liten "feil" med våpen i MW2 som jeg lekte med ett par dager nå. Raska sammen litt fraps for egen underholdning. En rimelig velkjent bug for de fleste tenker jeg, dog like morro sent på kvelden før man skal sove ;).

 

 

Merka det ble noe looping greier på noen av klipsa så se ikke bort ifra at du ser noe 2 ganger av en eller annen grunn. :rolleyes:

 

edit#2: Dette er spilt på PC.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

hehe merkelig nok har jeg ikke registrert noen online som gjør dette! selv om jeg har sett masse videoklipp av det! Håper både dette å de haglene blir gjort noe med i en update!

Ja forståelig er det uhyre irriterende når man møter en drøss folk som gjør dette. Jeg misliker selv akimbo hagler ganske mye. Bruker selv ACR og den nest siste hagla single, hele greia som er dårlig med hagler i min mening er at de er helt ubrukelige over 10-15 meter slik at når man får drept noen med de behøver man ikke sikte i det hele tatt og akimbo virker som ett helt kurrant alternvativ til å bruke siktemidler. Er veldig mange rare bestemmelser IW har gjort mtp effektiv skudd lengde på våpen i dette spillet som jeg ikke helt forstår.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lagt endel timer på multiplayer nå for å si det mildt og det er et par ting jeg stusser på.

 

 

Det andre er i noen situasjoner så ser jeg en fiende og tømmer nesten et helt magasin mot personen men treffer ikke og blir skutt og drept, ser så på killcam etterpå at jeg ikke rekker å fyre av skudd mot motspilleren før han skyter meg....noe som er feil.

 

Tviler det er noe juks ute å går men det er klart noe latency eller en bug ute å går her slik.

Bare lag der ja.

Lenke til kommentar

Det andre er i noen situasjoner så ser jeg en fiende og tømmer nesten et helt magasin mot personen men treffer ikke og blir skutt og drept, ser så på killcam etterpå at jeg ikke rekker å fyre av skudd mot motspilleren før han skyter meg....noe som er feil.

 

Dette er også noe jeg irriterer meg grenseløst over. Det som tar kaka er når man blir beskutt bakfra, men greier å løpe rundt et hjørne, bak en vegg eller på en eller annen måte i dekning. Man ser tydelig at man har greid det, men plutselig faller man død om. På killcammet ser man at det man nettopp så med sine egne øyne, det skjedde aldri. Man ble skutt før man rakk å komme seg i dekning, selv om man på sin egen skjerm greide det.

 

dette er det verste jeg opplever på MW2 online og jeg blir så lei av det <_<

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det finnes Wallhack, Radar, Autoaim (HS), Autotrigger (skyter med en gang) ++ Har du alt dette kan du bare løpe rundt og hacken gjør resten.

 

Sett folk med 150 på 0 med en slik hack. Med en gang noen er i Line of sight så er de død, om de er 2 meter unna eller 200, om de er forann eller back. Du ser det veldig godt siden musen hopper og ikke sklir slik som den gjør hos en legit player. Den skyter til og med igjennom vegger, og alle skudd blir headshots. Helt latterlig. Skulle gjerne linka, men vil ikke inspirer folk til å cheate, siden det er reklame for de som faktisk selger slike ting.

 

Du må ihvertfall være en stor taper for å bruke slike ting. Noen av de er veldig lett å se, men å bevise at noen har wallhack og radar er litt vanskeligere, selv om det ikke er umulig.

 

Det er til xbox, så spilleren bruker ikke mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...