Gå til innhold

Billige Xbox 360 anbefalinger


Teipball

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte det kunne vært greit å ha et sted det man kunne poste fine tilbud på Xbox 360 hvis man kommer over noe. Kan også være et fint sted å spørre om ting man ikke skjønner med tilbudet, eller om innhold f.eks.

 

Jeg har sett et tilbud fra england og der har jeg sett et tilbud fra amazon som virkelig frister. http://www.xbox360-offers.co.uk/ Det er det øverste tilbudet jeg vurderer, en elite med 120 gb hardisk, til 189 pund, 1750 kr, og Modern Warfare 2 og to valgfrie spill til 10 pund hver. Det som jeg derimot ikke forstår er at det står at COD MW2 inngår i tilbudet, men den står ikke på de spillene man kan velge, noen ideer hvorfor den ikke står der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke noe dårlig tilbud. Men husk at du må betale frakt, fortollingsgebyr og moms, så det blir vel over 2800 kroner til sammen. Vet ikke hvor mye de tar i frakt, men gratis frakt gjelder nok bare i storbritannia, og regner med at det koster ihvertfall 200 kroner.

 

Uansett, billigste 360 her til lands jeg har funnet er på Gamestop, de selger Arcade til 1290,- i butikkene. På nettet er de billigste over 1500 kroner.

Endret av Roythecoy
Lenke til kommentar

Har tenkt på dette med frakt, men tilbudet blir likevel noen hundre kroner billigere. Men veit du noe om hvorfor COD MW2 ikke står blant de spillene man kan velge?

Gamestop har jo et greit tilbud med elite nå, der du får et vagfritt spill og lego batman, pure og mirrors edge til 2500, problemet er at jeg ikke er noe intressert i i de tre spillene. Deriomot så har jeg lyst på både FIFA10 og NHL10 som er blant de valgfrie spillene. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne hatt et eller to valgfrie spill og droppet de tullespillene de tar med.

 

Forresten, sett at Gamestop ikke bytter inn alle spill, gamle sportspill, spill som har vært i bundle(kung fu panda osv..)men det står at de kjøper disse spillene separat, hvor mye kan man forvente å få for et sånnt spill`?

Lenke til kommentar

Tja, lego batman og pure er jo med i bundlen uansett, mirror's edge har de sikkert 10000 av siden den er med på kjøpet på alle slags deals de har gående, og så er det jo ganske gammelt og dermed billig.

Vet ikke akkurat hvor mye du kan få for de spilla de har på ekskluderingslista, men vil tro du har flaks om du får en femtilapp :p. Er en grunn til at de helst ikke vil ha inn flere.

 

Trenger en ny xbox selv, så har tenkt å bytte inn min DS + 4 billige DS spill jeg kjøpte på QXL + 399,-. Da får jeg en arcade + beatles rock band og trådløs mic og håndkontroller.

Endret av Roythecoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...