Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg også ferdig B) Litt trist at

Thane døde:(

..

 

Ellers:

 

 

Hvilke valg tok dere på slutten? Når dere fant de i crewet som ikke hadde blitt prosessert. Fulgte dere de med tilbake til Normandy, eller lot du de gå selv og bli drept? Hva skjer i hovedoppdraget om du følger de "hjem"?

 

Og tok dere collectorteknologien eller sprengte dere alt til helvete?

 

Lenke til kommentar

Angående posten over

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg hadde først Tali i rørene og Miranda som Fire team leader, og jeg hadde med meg Grunt og Zaeed i mitt team, deretter fikk Mordin til å ta med seg crewet og så hadde jeg Miranda igjen som Fire team leader og hadde med meg Jack som biotic field holder og Thane og Tali i mitt crew, til slutt hadde jeg med meg Jack og Tali i final battle. Alle var loyale ^_^
Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Da var jeg også ferdig B) Litt trist at

Thane døde:(

..

 

Ellers:

 

 

Hvilke valg tok dere på slutten? Når dere fant de i crewet som ikke hadde blitt prosessert. Fulgte dere de med tilbake til Normandy, eller lot du de gå selv og bli drept? Hva skjer i hovedoppdraget om du følger de "hjem"?

 

Og tok dere collectorteknologien eller sprengte dere alt til helvete?

 

 

jeg sendte Zaed med de til Normande. alle overlevde.

Jeg valgte å ikke ta vare på noe av det som var der.

Bare ødelegge hele tingen.

 

Lenke til kommentar

 

Ble akkurat ferdig med andre gjennomgang av dette fantastiske spillet og mistet ingen følgesvenner. Er stolt av meg selv nå, så nå tar jeg min velfortjente søvn ^_^

 

 

 

Seriøst, eg savner den tiden eg virkelig hadde tid til å spille

Det er snakk om prioriteringar ;-)

 

Haha, ja dersom eg ønsker å sabotere lærlingplasssen min hos Statoil, så why not :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Edit: til Andy.N og ShadowMaster:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Så lenge alle er "loyal" dør ingen. Var slik det ble for meg; hvem som får hvilke roller er ikke viktig. :)

 

 

 

Dette er dessverre feil.

 

Hadde samtlige oppgraderinger for alle våpen spillet hadde å by på, all research og loyal på samtlige. Men Garrus døde om han ble satt til å åpne døra (logisk nok siden han ikke er teknisk av seg)

Mordin døde også når jeg valgte å sende Krogan tilbake med crew, noe som også er logisk nok med tanke på hvem som er best evnet til å kjempe.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Detta her var merkelig, jeg tror jeg har oppdaget et par bugs;

Først av alt så måtte jeg ha 100% Paragon for å løse konflikten mellom Miranda og Jack etter å ha fullført lojalitetsoppdragene deres. Jeg fikk faktisk ikke løst selve konflikten, men fikk overtalt Jack til å tro at det hele bare var snakk. Jeg måtte ha 100% Paragon for å låse opp dette konversasjons-alternativet. For det andre har jeg nå endelig fullført spillet for andre gang, alle var lojal og alle overlevde, men det eneste Jack sier til meg når jeg snakker med henne etter fullførelsen av 'Suicide Mission' er "Fuck Off!". :huh:

Det henger ikke på greip.

 

 

Tror "Lojal" har vært litt feil ord å bruke i spillet. Det er vel mer snakk om at du hjelper de med div. problemer, slik at de ikke har med seg en masse ekstra mental bagasje, og kan være 100% fokusert på oppdraget.

 

 

f.eks. når det gjelder Tali og Garrus er de nok fortsatt lojale til Shepard før du gjør oppdragene deres, selv om det har gått 2 år og du nå mer eller mindre jobber for Cerberus.

 

Endret av tiefling
Lenke til kommentar

 

Detta her var merkelig, jeg tror jeg har oppdaget et par bugs;

Først av alt så måtte jeg ha 100% Paragon for å løse konflikten mellom Miranda og Jack etter å ha fullført lojalitetsoppdragene deres. Jeg fikk faktisk ikke løst selve konflikten, men fikk overtalt Jack til å tro at det hele bare var snakk. Jeg måtte ha 100% Paragon for å låse opp dette konversasjons-alternativet. For det andre har jeg nå endelig fullført spillet for andre gang, alle var lojal og alle overlevde, men det eneste Jack sier til meg når jeg snakker med henne etter fullførelsen av 'Suicide Mission' er "Fuck Off!". :huh:

Det henger ikke på greip.

 

 

Tror "Lojal" har vært litt feil ord å bruke i spillet. Det er vel mer snakk om at du hjelper de med div. problemer, slik at de ikke har med seg en masse ekstra mental bagasje, og kan være 100% fokusert på oppdraget.

 

 

f.eks. når det gjelder Tali og Garrus er de nok fortsatt lojale til Shepard før du gjør oppdragene deres, selv om det har gått 2 år og du nå mer eller mindre jobber for Cerberus.

 

 

Du har sikkert lagt merke til at statusen endrer seg fra 'Normal' til 'Lojal' og en rød ring havner under karakterikonet etter at du har gjort oppdraget til en karakter. Jeg synes "Lojal" er helt riktig ord å bruke. =)

 

Jeg skjønner hva du mener med tanke på følelsene karakteren har ovenfor Shepard i utgangspunktet, men jeg tenkte mer på hva spillet kaller det, og hva oppdraget direkte fører til med tanke på karakterstatus.

Jeg skjønner at det skal langt mer til for at f.eks Jack skal bli 'Lojal' i ordets rette forstand ovenfor Shepard. :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

er det noen som har fått collectors edition fra cdon? jeg fikk beskjed om at spillet var sendt fra dem på tirsdag, men har fremdeles ikke fått det. bor i tromsø, men det bruker vanligvis ikke ta tre dager å sende et spill opp hit.

 

Jeg bor i tromsø, og det tok meg 7 dager å få tilsendt 2 sesonger med House fra CDON. Jeg tror du overvurderer Posten Norge.

Lenke til kommentar

Hvor dum går det an å bli??? Svaret er vel : som meg :cry: Hadde jo helt glemt ekstramaterialet, så da jeg kom på det, glemte jeg jo helt at det var gratis og at kode fulgte med spillet. Så luringen niggle kjøpte det.. Snakk om å kaste 120(?) spenn i dass :cry:

 

Ellers moro at

 

 

Tali endelig ble dama mi. Også hadde jeg glemt at jeg hadde en geth liggende i dvale. Så nå skal jeg ta oppdraget hans før jeg sier meg ferdig med spillet for denne gang..

 

Lenke til kommentar

Den er kjip. At de tar såpass mye for det ekstramaterialet er helt håpløst, det er vel snakk om en halvtime med ekstra underholdning. Zaheed er den kjedeligste karakteren i spillet etter min mening, har vel ikke brukt han en eneste gang etter lojalitetsoppdraget hans (som man får med en gang man treffer han).

Lenke til kommentar

Zaeed var favorittkarakteren min i mange timer da jeg startet å spille. Han er rett og slett så gjennomstekt hardbarka at bare det å ha han i gruppa mi får meg til og smile for meg selv. Litt sånn; "ser du han bak meg her? Han kan trekke ut tenna dine med hendene, lade geværet sitt med dem og skyte deg til leverpostei uten å blunke om du ikke svarer på spørsmålet mitt".

 

Dessverre er de andre folka mer nytteverdige for meg i kamp siden jeg selv er soldier, så han blir ikke brukt så ofte.

 

Badass motherfucker.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

 

 

Dette er dessverre feil.

 

Hadde samtlige oppgraderinger for alle våpen spillet hadde å by på, all research og loyal på samtlige. Men Garrus døde om han ble satt til å åpne døra (logisk nok siden han ikke er teknisk av seg)

Mordin døde også når jeg valgte å sende Krogan tilbake med crew, noe som også er logisk nok med tanke på hvem som er best evnet til å kjempe.

 

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Garrus er ikke lojal før det er en rød sirkel under ham i crewvalget som sier at han er lojal. Ingen av dem er det. Når de er det, har det nada å si - alle overlever.

 

Tror "Lojal" har vært litt feil ord å bruke i spillet. Det er vel mer snakk om at du hjelper de med div. problemer, slik at de ikke har med seg en masse ekstra mental bagasje, og kan være 100% fokusert på oppdraget.

 

 

f.eks. når det gjelder Tali og Garrus er de nok fortsatt lojale til Shepard før du gjør oppdragene deres, selv om det har gått 2 år og du nå mer eller mindre jobber for Cerberus.

 

 

Du har sikkert lagt merke til at statusen endrer seg fra 'Normal' til 'Lojal' og en rød ring havner under karakterikonet etter at du har gjort oppdraget til en karakter. Jeg synes "Lojal" er helt riktig ord å bruke. =)

 

Jeg skjønner hva du mener med tanke på følelsene karakteren har ovenfor Shepard i utgangspunktet, men jeg tenkte mer på hva spillet kaller det, og hva oppdraget direkte fører til med tanke på karakterstatus.

Jeg skjønner at det skal langt mer til for at f.eks Jack skal bli 'Lojal' i ordets rette forstand ovenfor Shepard. :)

Her har Vaine rett. Forøvrig ble mine partnere dette:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Miranda idet selvmordsoppdraget ble startet, og når vi kom tilbake kunne jeg snakke - og kose med Tali som bare det. Awesome.
Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...