Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For guds skyld, CELLSHADING Savner det så enormt fra Windwaker. Hadde vært awesome med det i det neste Zelda til wii

Dette sa jeg i november 2009. Faktisk er dette en blanding mellom WW og TP kan man si. Absolutt bedre enn TP syntes jeg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg likte også grafikkstilen i TP, og grafikken til Skyward Sword ser ikke verst ut den heller.

Til dere som vil ha mature-rated Zelda: Det kommer når Sony kjøper opp Nintendo. Dvs aldri.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ser videoen er fjernet nå, men legger ved en ny en. Ser veldig bra ut ja, det eneste jeg bekymrer meg litt over et at det kanskje blir litt for fysisk med peking og vifting av kontrolleren. Men satser på at Nintendo ikke overdriver helt på det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Kommer til høsten. I og med spillet allerede har blitt utsatt et par ganger, er grunn til å tro at spillet faktisk er nært ferdigutviklet. Nintendo har vel også sagt at spillet er i siste fase av utviklingen, mener jeg.

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

At Zelda SS er ferdig er for meg overraskende. Jeg hadde også trodd den kom rundt slutten av året. Det er vel fortsatt en del finpuss, kjenner jeg Nintendo rett, men allikevel, spillet kan ikke være langt unna!

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...