Gå til innhold

Test: HTC Touch HD 2 (Leo) - Verdens råeste mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk HTC Leo / HD2 for et par dager siden.Det meste går veldig bra. Har negetaive er erfaringer med Tytn og touch pro fra før. Men Magic (Android) og HD2 Leo(windows) ser veldig bra ut.

Jeg får æø & å ned å holde a eller o tasten inne litt lenger.Har prøvd å logge på Windows Live og synket adresser som gikk elegant inn i kontakter ,alle kontakter viser alle kontaktene ingen problemer med å få noen av disse inn som favoritter. Har glede av programmet "lydforsterkning" med diverse equaliser kurver.Merker ingen treghet ved bruk av 16gb kort. Filmsnuttene fra You Tube er fine og klare glir fint uten lugging som det refereres til noen steder.Flytting av bilder inn i adresseboken går uten problemer. Liker grensesnittet med oversikt over kommunikasjon via f.eks. SMS. HTC HD2 er langt bedre enn forventet mine tidligere dårlige erfaringer i tankene.

Bildekvaliteten på kamera varierer, nærbilde av sønnen min gikk ikke bra(grønn i ansiktet) men andre med mennesker og natur ble bra.

Størrelsen på telefonen har det vært sagt en del om , i de skjortene(strM) jeg har med brystlommer glir telefonen lett inn.

Kobler raskt opp på handsfree mot min Pioneer bilstereo.

Om det var min teleoperatør eller Leo sin feil vet jeg ikke. En hel dags meldinger (10 smser) samlet seg opp i Utboksen og ble ikke sendt. Disse ble sendt ut ved omstart alle sammen. Dette er det eneste uventede ureglementert som jeg har merket siden tirsdag som jeg fikk telefonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

hadde et spørsmål jeg, jeg hadde telefonen min (HTC HD 2 LEO) i lomma, og dermed kom det litt svart på skjermen, men skjermen funker bra og det er ikke noe stort. Det kom noe overaskende, siden jeg ikke gjorde noe spesielt som skulle tilsi at skjermen ikke kunne tåle dette.

Uansett, har jeg kjøpt telefonen hos Elkjøp, men uten noen form for forsikring etc. Har ikke vært i kontakt med Elkjøp ennå, men lurer på hvor mye det viL koste å reparere skjermen?ca pris? Kjøpte tlf for 3 måneder siden..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fasinerende å se at folk som jobber i Apple ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet, se innlegg 29.10.2009 05:39, hvem er det som synes at iP 3Gs er fantastisk for så å prøve alle andre konkurrenter.. det blir som om noen sa at de nettopp hadde skiftet ut RangeRoveren til fordel for den nye Suv-Porschen etter at de solgte Merc ML, men Lexus er nå best allikevel.. Jeg! sikler etter iPhone.. og forsøker å finne ut om alternativene er gode nok eller? bedre, og kanskje billigere, men hvis du er her for å fortelle reklameskrøner, så hjelper det ikke på min motivasjon for å kjøpe telefon fra folk som lyger så åpenlyst på nettet.. dust!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...