Gå til innhold

Operation Flashpoint: Dragon Rising


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte gjennom spillet på 1/2 dag :( gameplayet var morsomt, hadde blitt bedre med litt meir historie og fleire oppdrag. Multiplayeren er nokelunde greit, men møtte ein spiller som var udødelig (hacker) :p det vil si han tok i mot 3 magasin fra meg i hode pluss 1 granat. Arma 2 multiplayeren er nok bedre enn det eg har fått servert her.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Kjøpte spillet på steam i går. Tenkte jeg skulle prøve mission editoren, det var jo bestandig så god stemning på OFP1 husker jeg.

 

MEN, når jeg trykker på ikonet kommer følgende melding opp:

 

"Programmet kunne ikke starte fordi programmets sidestillingskonfigurasjon er feil. Se programmets hendelseslogg for nærmere informasjon."

 

?

Lenke til kommentar

Du kan ikke hoppe eller klatre over noe som helst.

 

Nå la jeg fra meg dette spillet ganske kjapt, men kan man ikke bruke E-knappen og klyve over en del lave gjerder?

 

Joda gjerder og andre objekter som er "scripted". Men bare glem å klatre over småe steiner eller kvister på bakken. Er det der som irriterer meg. Vi lever i 2009 nå, hvorfor i huleste kan vi ikke hoppe i spill? Ahhh kjenner jeg blir sååååå irritert.

Lenke til kommentar

Du kan ikke hoppe eller klatre over noe som helst.

 

Nå la jeg fra meg dette spillet ganske kjapt, men kan man ikke bruke E-knappen og klyve over en del lave gjerder?

 

Joda gjerder og andre objekter som er "scripted". Men bare glem å klatre over småe steiner eller kvister på bakken. Er det der som irriterer meg. Vi lever i 2009 nå, hvorfor i huleste kan vi ikke hoppe i spill? Ahhh kjenner jeg blir sååååå irritert.

 

Fordi dette er en "tactical fps", og skal prøve å være realistisk (feiler stort her).

Men tro det eller ei, soldater hopper ikke mer enn 20cm med fullt utstyr på.

 

Så det er like greit å ikke ha det med.

 

Hadde blitt for dumt om det var med. Men ja. Du burde kunne komme deg opp på steiner og over gjerder?

Lenke til kommentar

14.10.09 RIP OPF: DR pc versjon tenker maks en måned før dette spillet er så å si dødt på mp fronten for PC. Konsollene kommer noen måneder etter.

 

Har på følelsen av at dette spillet ble sluppet ut nå pga av at de ikke ville bruke mer penger på spillet, og bare prøve å få inn noen kroner slik at de fikk kuttet underskuddet litt så de slapp bare et halvgodt spill. Føles slik når Exec Produceren skriver på forumet at de ikke har planer om å slippe ut dedikert server filer:

Dedicated servers you say?

 

I can assure you we have not been ignoring you, we have been dealing with issues on a priority basis and obviously the connection issues amongst other things have been top priority over the last 120 hours.

 

I hear the calls but cannot promise anything at this stage, its not under development right now. More news if that changes

 

Sion

http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=5753406&postcount=12

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Du kan ikke hoppe eller klatre over noe som helst.

 

Nå la jeg fra meg dette spillet ganske kjapt, men kan man ikke bruke E-knappen og klyve over en del lave gjerder?

 

Joda gjerder og andre objekter som er "scripted". Men bare glem å klatre over småe steiner eller kvister på bakken. Er det der som irriterer meg. Vi lever i 2009 nå, hvorfor i huleste kan vi ikke hoppe i spill? Ahhh kjenner jeg blir sååååå irritert.

 

Fordi dette er en "tactical fps", og skal prøve å være realistisk (feiler stort her).

Men tro det eller ei, soldater hopper ikke mer enn 20cm med fullt utstyr på.

 

Så det er like greit å ikke ha det med.

 

Hadde blitt for dumt om det var med. Men ja. Du burde kunne komme deg opp på steiner og over gjerder?

 

Selv om en soldat med full opppakning ikke hopper spesielt høy pleier de fleste å kommeseg over små steiner og kvister. Ellers ville det jo vært den perfekte måten og stoppe en framrykking av soldater på. strø masse passe store steiner of kvister og voila de står der som idioter. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...