Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen av tinga som var i erik sin video, var ting som var ment til å være med i spillet eller var alt bugs?

 

Sikkert både og :)

 

Det var sikkert en bug at du flyr vegg imellom når du bruker armor lock oppå en person, men ikke at du kan sprenge en granat i luften

 

Edit: Hva er egentlig forskjellen på en bug og en glitch.

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Official Definition:

 

Glitch:In video games, a glitch is a programming error which results in behavior not intended by the programmers. Glitches may include incorrectly displayed graphics, collision detection errors, game-freezing or crashes, sound issues, and others. Some glitches are potentially dangerous to the game save data.

 

Bug:A software bug is an error, flaw, mistake, failure, or fault in a computer program that prevents it from behaving as intended (e.g., producing an incorrect or unexpected result). Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, and a few are caused by compilers producing incorrect code

 

 

 

 

Sakset det fra ett random forum via google :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Invasion er prøvd og det er godt det er en beta, for det trenger balansering. Elitene startet med altfor dårlige kits. Cloack, needler og én plasmagranat var et av de to valgene de hadde til å begynne med, og det er for dårlig. Med gode spillere kunne Spartanene vinne kampen gang på gang før elitene kom til det første checkpointet.

Når det var balanserte lag, altså at elitene kom videre, var det innmari skøy, særlig siden kits ble gradvis bedre og kjøretøy ble tilgjengelige, men runden var over altfor fort - rundt ti minutter toppen hver gang. Big Team Slayer på Valhalla i Halo 3 oppleves av meg som mer hektisk, særlig med covenant-våpen. Men det er en beta og det blir nok fikset! Gledelig var det lell.

Lenke til kommentar

Invasion er prøvd og det er godt det er en beta, for det trenger balansering. Elitene startet med altfor dårlige kits. Cloack, needler og én plasmagranat var et av de to valgene de hadde til å begynne med, og det er for dårlig. Med gode spillere kunne Spartanene vinne kampen gang på gang før elitene kom til det første checkpointet.

Når det var balanserte lag, altså at elitene kom videre, var det innmari skøy, særlig siden kits ble gradvis bedre og kjøretøy ble tilgjengelige, men runden var over altfor fort - rundt ti minutter toppen hver gang. Big Team Slayer på Valhalla i Halo 3 oppleves av meg som mer hektisk, særlig med covenant-våpen. Men det er en beta og det blir nok fikset! Gledelig var det lell.

 

Er enig med at det er alt for lett for Spartans å vinne hvis de har ett godt lag, er jo kun to veier opp til første checkpoint, så hvis de på

spartan siden er nogenlunde gode spillere så er det jævlig vansklig å ta over checkpointene hvis de deler seg i to lag på 4 og blokkerer begge veier inn med kanskje 1-2 stk som springer fram og tilbake ettersom hvor det største presset er, Spartans har jo mer eller mindre samme loadout som Elitene har men synes selv at spartan våpnene er litt bedre enn elite våpnene, men det er bare meg tho :p

 

men si meg, har ikke tenkt så mye over det når jeg har spilt men må elitene kun ta en av to checkpoints for å komme videre eller må begge ned, fikk aldri helt med meg det :p

Lenke til kommentar

Spilt invasion endel og synes det er ganske morro. Har bare vunnet en gang med elites enda, så de må nok gjøre noe med spawn points osv.. 2 første går stort sett greit, men å få generatoren ut er vanskelig.

 

Hadde et fint tripplekill idag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...