Gå til innhold

Gothic 3 Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte dette spillet kort tid etter release og har spilt det i perioder, men kun med samme spillfiguren. Nå har jeg igjen plukket opp spillet, og skjønner så godt hvorfor jeg har lagt fra meg spillet tidligere:

 

Det er en bugfest uten like. Ikke bare har det verdens tregeste spillmotor, men når det elendige kampsystemet fører til at AI jukser deg død for n'te gang så kan du like så godt stikke og forberede middagen, koke en kopp kaffe og stikke til butikken. Er du heldig så kanskje spillet er lastet inn i igjen, slik at du kan vente på at det skal hakke og hoppe seg på plass mens spillmotoren tilsynelatende streamer som en gal fra harddisken.

 

Dette leder meg til neste poeng: Jeg er helt sikker på at omgivelsene levler med deg. Plutselig så er villdyrene 10 ganger vanskeligere å ta ut. Hadde sverdet mitt vært i stand til å dele ut 1/100 av skaden som ett ulvebitt, så hadde saken vært grei. Dessverre så er ikke det tilfellet, i tillegg til at ulvene hugger som et maskingevær. Timing er det bare å drite i, for det fungerer ikke. Her er det buttonmashing som i God of War (eller lignende). Fungerer ikke det, så er det frem med pil og bue for å utnytte den elendige AI'en. Bare ikke dyret svever bort til deg i lysets hastighet.

 

Jeg har installert community patch 1.6. Det gjorde det spillbart (ikke fungerende). Nå tør jeg ikke å oppgradere, siden jeg da vil måtte starte på nytt. Det er synd at noen andre må bruke tid på noe utviklerene ikke klarte.

 

Spillet er veldig underholdende, men alle feilene gjør alt så ufattelig tidkrevende (eksamensperiode osv.).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ivertfall si at omgivelsene levler ikke med deg. De samme monstrene er de samme stedene og de tåler like mye om du er level 1 eller 30, dog det går selvfølelig raskere å drepe dem i level 30 da du har bedre våpen og gjør mer skade. Og patch v1.6, hvor stor er den? For jeg mener det er community patch v1.7 du bør installere. Den er på snaue 900MB om jeg husker riktig. Den fikser veldig mye av bugs. Men ikke kampsystemet om jeg husker riktig.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...