Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tjene penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Kan noen si meg noen sider hvor jeg kan sette inn reklame på siden og tjene penger?

Jeg driver siden

<A HREF=http://www.modellers.tk>Modellers</A> og lurte på om dere vet om noen steder hvor jeg kan legge inn reklame og tjene penger.... Håper jeg får sider eller linker som passer til siden min......

(Jeg vet det ikke er noe kult med reklame, men jeg trenger penger.....)

Takker for alle svar... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Punkt en er vel gjerne at du har en side som er mye besøkt og ikke minst, ikke er under konstruksjon.

Du får som oftest betalt litt pr. klikk på banneren.

Skrevet

Ja, også tenkte jeg ikke å gjøre det ennå, men når jeg er ferdig, for jeg har reklamert den lenge, og telleren la jeg ut for 4 dager siden, men er ikke sikker på hvor mange som har kommet på besøk.....

Men også er jeg ikke ferdi, men vil ha linkr og masse annet på det også, så jeg håper jeg får litt besøkende.....

jeg "forhandler" mye med modell-fly sider om å linke til hverandre....

(Men så er dette den første siden jeg lager også..... 8) )

Det er ikke noe problem om det ikke er folk som klikker på bannerene, jeg kan jo gjøre det selv, eller be venner gjøre det..... :p

Skrevet

Kanskje det hadde vært en ide å skaffe seg en skikkelig webaddresse også? Ikke bare det at det er en .tk side, men alle sider som kommer frem under .tk lastes på en 0.5Kbps eller slikt... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...