Gå til innhold

Acer Aspire 5739G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest usikker..

har tenkt å kjøpe ny maskin, den skal brukes til skole arbeid og selvfølgelig spilling ;) jeg hadde tidligere sett på den HP'en, men da jeg så at den var bråkete ble jeg litt usikker.. så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å velge? x)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Tore J Kristiansen

Kjøpte denne PC'n fra PS.no

er ikke enig med "Vi savner ExpressCard og blåtann, ikke akkurat stillegående."

Min hare både blåtann og er extrem stillegående, så jeg vet ikke hva dere har testet, som sakt samme maskin men kjenner ikke igjen den minusen dere har gitt den

Kjempe god kraftig laptop. Mye for pengene her

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere må ha testet en eldre version?

Min har Acer Aspire 5739G har blåtann, og er relativt stillegående(forutenom cd rommet). Kjøpte min for vell 2-3 måneder siden. storfornøyd!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Acer har som regel gode bærbare til en billig penge. Er storfornøyd med min Aspire 6935G. Et lite hak dyrere (grunnet 16"1920*1080 skjerm og Blu-ray) enn denne maskinen men vel verdt det etter min mening.

 

har tenkt å kjøpe ny maskin, den skal brukes til skole arbeid og selvfølgelig spilling ;) jeg hadde tidligere sett på den HP'en, men da jeg så at den var bråkete ble jeg litt usikker.. så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å velge? x)

Hadde anbefalt deg samme som jeg har, men tror ikke det er noen som selger den lengre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest SofiixD

Kjøpte denne PC'n fra PS.no

er ikke enig med "Vi savner ExpressCard og blåtann, ikke akkurat stillegående."

Min hare både blåtann og er extrem stillegående, så jeg vet ikke hva dere har testet, som sakt samme maskin men kjenner ikke igjen den minusen dere har gitt den

Kjempe god kraftig laptop. Mye for pengene her

 

 

Jeg har den pc'n og, men den har ikke blåtann.. Det er en knapp her der symbolet er på, men hver gang jeg trykker på den funker det ikke, enten har de bare lagt knappen for moro skyld eller så.. hakke peil ass... :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...