OlavHelland Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 den 17.september arrangerer dataforeningen et nettverksmøte i sin fagruppe for spill og interaktiv underholding. Temaet er Spilltekologi - Nåtid og framtid. Møte finner sted på utestedet Dubliner i Oslo klokken 17.00-20.00 den 17. september. Påmelding finner du på dataforeningens nettsider. Arrangementet er gratis, så dette er en god mulighet hvis du har lyst til å møte andre som holder på med spillutvikling(både på hobbybasis og profesjonelt)
ShampooMacTavish Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 (endret) Oi, dette må jeg prøve å få med meg. Er det et maksimum antall påmeldte, eller er det usannsynlig at det kommer til å bli fylt opp? Endret 10. september 2009 av ShampooMacTavish
OlavHelland Skrevet 10. september 2009 Forfatter Skrevet 10. september 2009 Oi, dette må jeg prøve å få med meg. Er det et maksimum antall påmeldte, eller er det usannsynlig at det kommer til å bli fylt opp? vet ikke, jeg er ikke tilknyttet dataforeningen, men jeg tror at de er interesert i at så mange som mulig dukker opp. Hvis du er interesert i å bli med anbefaler jeg at du bare melder deg på, så kan du heller si fra hvis du ikke får muligheten til å møte opp (du får mer kontakt informasjon via mail etter du har meldt deg på).
brokenpoly Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Heisann godtfolk! Skulle gjerne fått med meg dette arrangementet jeg også, men har så alt for mye å gjøre på jobb for tiden. Erik her på kontoret er forresten med i styret, så han ba meg nevne at Dataforeningen også har egen facebookgruppe. Her kan dere visstnok spørre om det meste fra A til Å, så ta turen innom: http://www.facebook.com/pages/Dataforening...43202915?ref=ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå